تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

هواشناسی ایران؛ از بارش باران و وزش باد شدید تا نفوذ گرد و غبار

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۳۰۱۶۵
۰۹:۳۵ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ از بارش باران و وزش باد شدید تا نفوذ گرد و غبار

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید، ایجاد توده‌های گرد و غبار در عراق و ورود به نوار غربی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه و چهارشنبه (۳ و ۴ خرداد) در استان‌های واقع در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد همراه با تگرگ خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، پنجشنبه (۵ خرداد) در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش باران گاهی وزش باد رخ خواهد داد. جمعه (۶ خرداد) در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه‌شنبه شرایط برای شکل گیری توده گرد و خاک بر روی عراق و انتقال آن به کشور مهیا است که از این رو در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و بتدریج مرکز، سواحل غربی دریای خزر و دامنه‌های البرز گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود:از روز سه شنبه تا پنجشنبه (۳ تا۵ خرداد) مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر و خلیج فارس؛ امروز (۲ خرداد) تا اواخر هفته شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳ خرداد) غبارآلود و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۴ خرداد) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید وگاهی گرد و خاک با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲ و ۳ خرداد) اهواز با دمای ۴۶ و۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان با دمای ۵ و ۷ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی