تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

لغو دیدار ایران و اکوادور؛ بازی با سنگال هم پرید!

در حالی که تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور قدرتمند در جام جهانی قطر به بازی‌های تدارکاتی قوی نیاز دارد، اما حالا خبر رسیده که دیدار دوستانه با اکوادور لغو شده و بازی با سنگال هم نهایی نشده است.

کد خبر: ۱۳۰۱۵۴
۰۸:۰۸ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱

بازی ایران و اکوادور لغو شد!

دیدارنیوز: حمید استیلی از لغو بازی تدارکاتی دوم تیم ملی ایران مقابل اکوادور خبر داد و گفت که جایگزین این دیدار یعنی دیدار با سنگال هم نهایی نشد.

استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران که چند روز قبل از توافق با فدراسیون فوتبال اکوادور برای انجام بازی دوستانه میان تیم ملی دو کشور در کانادا خبر داده بود، دیشب اعلام کرد که این دیدار به علت فراهم نشدن شرایط میزبانی در کانادا و نبود ورزشگاه لغو شده است.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران پیش از این گفته بود که اگر این دیدار لغو شد، رایزنی‌هایی با تیم ملی سنگال انجام خواهد شد تا این تیم برای بازی جایگزین راهی تهران شود، اما این دیدار هم به علت برنامه سنگال، قهرمان آفریقا امکان پذیر نیست.

تیم ملی ایران تاکنون فقط یک بازی تدارکاتی هماهنگ شده در پنجره بازی‌های ملی دارد که روز ۱۶ خرداد در ونکوور کانادا انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی