تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
سیدغنی نظری خانقاه در جلسه علنی امروز اعلام کرد

ممانعت از انتقاد نمایندگان به بهانه «جراحی اقتصادی» شایسته نیست

سیدغنی نظری خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در جلسه علنی امروز گفت: گرانی‌ها فشار زیادی را به مردم تحمیل می‌کند. نباید برای جراحی اقتصادی مردم تحت فشار قرار گیرند. ممانعت از انتقاد نمایندگان به بهانه جراحی اقتصادی، درست و شایسته نیست.

کد خبر: ۱۳۰۱۳۰
۱۴:۴۲ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

ممانعت از انتقاد نمایندگان به بهانه «جراحی اقتصادی» شایسته نیست

دیدارنیوز: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس ضمن تأکید به لزوم جدیت تعزیرات حکومتی در نظارت بر قیمت کالا‌های اساسی گفت: ممانعت از انتقاد نمایندگان به بهانه جراحی اقتصادی، درست و شایسته نیست.

سیدغنی نظری خانقاه در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کارگزاران مخابرات روستایی مشکلات دارند، اما در خدمت به مردم سنگ تمام می‌گذارند؛ بنابراین لازم است درباره تعیین تکلیف این افراد که با حقوق بسیار اندکی فعالیت می‌کنند و امنیت شغلی ندارند و گا‌ها تجمعاتی دارند که با آن‌ها برخورد مناسبی نیز صورت نمی‌گیرد، اقدام لازم انجام شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تذکرش به وزیر ارتباطات از وضعیت اینترنت برای شهروندان حوزه انتخابیه انتقاد کرد و گفت: حقوق و مزایای بازنشستگان مخابرات که ۳۰ سال کار و تلاش کرده‌اند، پرداخت نمی‌شود و این افراد چندین ماه است که به دنبال احقاق حقوق خودشان هستند لذا بنده از این طریق تقاضای رسیدگی به حل مشکلات این افراد را دارم.

نظری خانقاه خطاب به وزیر کشور از بی‌توجهی به وضعیت معیشتی دهیاران و حقوقشان انتقاد کرد و تأکید کرد: این افراد نماینده دولت هستند و مشکلات موجود در کیفیت کار آن‌ها تأثیرگذار است؛ به طوری که برخی از افراد نزدیک ۲۰ سال است که فعالیت کرده، اما هنوز امنیت شغلی نداشته و آینده‌ای برای خود متصور نیستند.

وی در پایان درباره قیمت کالا‌های اساسی گفت: گرانی‌ها فشار زیادی را به مردم تحمیل می‌کند. نباید برای جراحی اقتصادی مردم تحت فشار قرار گیرند؛ بنابراین جدیت و قاطعیت تعزیرات حکومتی، ارزان بودن و در دسترس بودن کالا‌های اساسی را خواستاریم. ممانعت از انتقاد نمایندگان به بهانه جراحی اقتصادی، درست و شایسته نیست. وزارت صنعت و معدن اقدام اساسی در این خصوص انجام دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی