تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سفر «بایدن» لغو نمی‌شود؛ ۳۰ خرداد در تل‌آویو

کانال هفت تلویزیون اسرائیل امروز (یکشنبه) در گزارشی اعلام کرد که سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به تل‌آویو لغو نشده و در موعد مقرر انجام خواهد شد. بایدن در نظر دارد در روز ۲۰ ژوئن آینده (سی ام خردادماه) به دعوت رسمی نفتالی بنت به اراضی اشغالی سفر کند.

کد خبر: ۱۳۰۱۰۵
۱۱:۵۲ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

سفر «بایدن» به تل‌آویو در موعد مقرر انجام می‌شود

دیدارنیوز: یک منبع اسرائیلی اعلام کرد که سفر رئیس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی لغو نشده و حتی در صورت فروپاشی کابینه نفتالی بنت، در موعد مقرر انجام خواهد شد.

کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در گزارشی اعلام کرد: سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به تل‌آویو لغو نشده و در موعد مقرر انجام می‌شود؛ بنابراین گزارش، حتی در صورتی که تنش‌ها در صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی موجب فروپاشی کابینه نفتالی بنت (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) شود، سفر رئیس جمهور آمریکا انجام خواهد شد.

پیش از این روزنامه یسرائیل هایوم نوشته بود که با افزایش احتمال فروپاشی کابینه بنت، سفر بایدن به اراضی اشغالی در آستانه لغو شدن قرار گرفته است.

منابع صهیونیستی اعلام کرده‌اند که بایدن در نظر دارد در روز ۲۰ ژوئن آینده (سی ام خردادماه) به دعوت رسمی نفتالی بنت به اراضی اشغالی سفر کند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی