تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
آذربایجان غربی نمونه کاملی از فرهنگ و تمدن ایران است

رئیسی: مسئولان به بهترین شکل مصوبات را اجرایی کنند

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان پس از ورود به ارومیه با اشاره به اینکه تمامی مسئولان باید خود را موظف به اجرای مصوبات بدانند و به بهترین شکل این مصوبات را اجرایی کنند، گفت: آذربایجان غربی نمونه کاملی از مجموعه فرهنگی، تاریخی و تمدنی برای مردم ایران است که تمام اقوام از ترک و سنی در کنار هم یکدیگر زندگی می‌کنند.

کد خبر: ۱۲۹۹۸۰
۰۸:۵۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

رئیسی: آذربایجان غربی نمونه کاملی از فرهنگ و تمدن ایران است

دیدارنیوز: رئیس جمهور پس از سفر به ارومیه گفت: آذربایجان غربی نمونه کاملی از فرهنگ، تاریخ و تمدن ایران اسلامی است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز جمعه در بدو ورود به آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران ضمن اداری احترام به شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در استان اظهار داشت: آذربایجان غربی نمونه کاملی از مجموعه فرهنگی، تاریخی و تمدنی برای مردم ایران است که تمام اقوام از ترک و سنی در کنار هم یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی افزود: آذربایجان غربی استانی است، دارای افتخارات بسیار از جمله افتخارات حضور بسیار با معنا در دفاع مقدس و مرزبانی مثال زدنی است.

رئیس جمهور عنوان کرد: تمام مسائل و مشکلات در آذربایجان‌غربی در جلسات کارشناسی و متعدد در تهران بررسی شده و امروز در جریان سفر استانی به بررسی و رفع مشکلات و نیز اختصاص بودجه‌های مصوب شده خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی، معدن و علمی در آذربایجان‌غربی دارای جایگاه ویژه است و بر همین مبنا تصمیمات ویژه و مهمی در این زمینه داریم.

‌رئیسی بیان داشت: مسائل احصاء شده استان در جلسات کارشناسی تهران، در اولویت بررسی و طرح هستند که امیدواریم به نفع مردم باشد.

وی با اشاره به حضور وزرا در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی، گفت: این حضور در راستای تجمیع مشکلات و احصاء مسائل است و در نهایت در قالب جلسه شورای اداری نسبت به اعلام مصوبات اقدام خواهیم کرد.

رئیس جمهور در پایان اعلام کرد: تمامی مسئولان باید خود را موظف به اجرای مصوبات بدانند و به بهترین شکل این مصوبات را اجرایی کنند.

وی با عذرخواهی از مردم استان به خاطر نبود امکان دیدار با همه به علت شرایط کرونایی اظهار امیدواری کرد در سفر‌های آتی از نزدیک با مردم دیدار داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی