تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
با اتمام تعمیرات اساسی توسط متخصصان نیروگاه رامین؛

واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ نيروگاه رامين اهواز به شبکه سراسری برق کشور متصل شد

با اتصال این واحد به شبکه سراسری برق کشور، سطح آمادگی تولید این نیروگاه در تابستان پیش رو بهبود یافت.

کد خبر: ۱۲۹۹۷۱
۲۳:۴۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ نيروگاه رامين اهواز به شبکه سراسری برق کشور متصل شد


 دیدارنیوز | به  نقل از روابط عمومي نيروگاه رامين اهواز : خلیل محمدی مديرعامل نيروگاه رامين با اعلام اين خبر و اشاره به رسالت حياتي اين نيروگاه در تامين برق مورد نياز مردم و صنايع استان خوزستان اظهار داشت: رفع چالشهای فنی نیروگاه بمنظور تقویت سطح آمادگی و تولید پایدار انرژی برق مهمترین رویکرد ماست و خرسندیم با تکیه بر تخصص و تجربه ارزشمند همکاران خود تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ را با موفقیت به اتمام رسانده و به شبکه سراسری برق کشور متصل نماییم.

 

محمدی گفت: بهره برداري،تعمیرات و نگهداري از واحدهاي نيروگاه رامين داراي پيچيدگي و چالشهاي متعددي نسبت به ساير نيروگاههاي كشور است و اين موضوع با توجه به شرايط اقليمي منطقه و مصرف بالاي اين انرژي حياتي در استان خوزستان نقش موثر و حساس اين مجموعه را بيش از پيش حائز اهميت مي كند.

 

مدیرعامل نیروگاه با اشاره به چالشهای اقتصادی، تحریمهای ظالمانه و مشکلات متعدد در تامین قطعات از بازارهای داخلی و خارجی، نقش کارگاههای جانبی مستقر در نیروگاه بمنظور ساخت،تعمیر و بازسازی قطعات و تجهیزات نیروگاهی را از اقدامات اثرگذار و اساسی در اجرای این پروژه دانست.

 

وی ضمن تقدير از همه پرسنل تلاشگر در اجرای این پروژه و همچنین تعمیرات میان دوره ای سایر واحد‌های تولید برق این نیروگاه اظهار اميدواري نمود در پیک برق و تابستان پیش رو با تكيه بر تعهد،تجربه و تخصص ارزشمند اين مجموعه شاهد تامين پايدار اين انرژي حياتي و تداوم خدمت رساني صادقانه به مردم شريف استان خوزستان باشيم . 

 

لازم بذكر است نيروگاه رامين اهواز با 6 واحد توليدي و مجموع ظرفيت 1850 مگاوات ساعت بزرگترين نيروگاه بخاري كشور و تامين كننده حدود 35% برق مورد نياز استان خوزستان است.

 

واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ نيروگاه رامين اهواز به شبکه سراسری برق کشور متصل شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی