تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

ماموریت متفاوت زلنسکی برای شوچنکو

در گرماگرم حمله نظامی روسیه به اوکراین، مهاجم پیشین اوکراین، چلسی و آث میلان به عنوان سفیر خیریه کشورش منصوب شد.

کد خبر: ۱۲۹۹۶۹
۲۱:۲۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

زلنسکی شوچنکو

 

دیدارنیوز: به گزارش رویترز، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین گفت شوچنکو روز چهارشنبه در کی‌یف با او ملاقات کرد و طی این ملاقات، مهاجم پیشین تیم ملی این کشور به عنوان سفر خیریه کشورش منصوب شد. هدف شوچنکو جمع آوری کمک‌های مالی از سوی کشورهای مختلف برای ترمیم و توسعه اوکراین خواهد بود.

زلنسکی درباره این ملاقات نوشت: آندره با کار و دستاوردهای ورزشی خود اعتماد به نفس بالایی در صحنه بین‌المللی به دست آورد و اکنون او یک مأموریت جدید دارد. او باید به جهان درباره رویدادهای رخ داده در اوکراین بگوید و کمک‌های بین‌المللی به کشورمان را مدیریت کند.

شوچنکو که اکنون ۴۵ سال دارد به عنوان بهترین بازیکن تاریخ کشورش شناخته می‌شود. او ۱۱۱ بار برای اوکراین بازی کرد و ۴۸ گل به ثمر رساند و قبل از بازی در خارج از اوکراین برای تیم دیناموکی‌یف بازی کرده بود. او تا مرداد سال گذشته به مدت پنج سال سرمربی تیم ملی کشورش نیز بود و در یورو ۲۰۲۰ هدایت اوکراین را بر عهده داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی