تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
احمد مازنی در مراسم تجلیل از شهدا و سالگرد آزادسازی خرمشهر:

شهدا و جانبازان ناظر بر کار ما هستند و می‌گویند "قرار ما این نبود"+ویدئو

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: امروز شهدا، جانبازان، آزادگان، همسران، خواهران و برداران آن‌ها نگرانند و با زبان، با قلم و به انحا مختلف، به ما می‌گویند؛ «قرار ما این نبود».

کد خبر: ۱۲۹۹۴۴
۱۶:۰۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

شهدا و جانبازان ناظر بر کار ما هستند و می‌گویند

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مازنی، نماینده مردم تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، در مراسم سالروز آزادی خرمشهر و در تجلیل از شهدا، جانبازان و آزداگان دفاع مقدس که عصر سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مسجد مسلم‌ابن عقیل خیابان یوسف‌آباد با حضور تعدادی خانواده‌های شهدا، مقامات لشکری و کشوری، از جمله سردار علی فضلی برگزار شد؛ گفت: چشم‌ها و دست‌های جدا افتاده از بدن و پا‌های مجروح و جامانده جانبازان، به اوضاع و احوال ما می‌نگرند و با وجود تلخ‌کامی از بی وفایی‌ها، با امید به آینده‌ای روشن به اوضاع و احوال ما می‌نگرند.

ویدیو بخشی از سخنرانی را اینجا ببینید

وی افزود: امروز شهدا، جانبازان، آزادگان، همسران، خواهران و برداران آن‌ها نگرانند و با زبان، با قلم و به انحا مختلف، به ما می‌گویند؛ «قرار ما این نبود».

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینک این ماییم و میراث خونین به جامانده از شهدا و جانبازان! کمترین کار ما در قدردانی از آن فداکاری‌ها اقداماتی شبیه به همین تجلیل از آن‌ها است و بیشترین کار پایبندی به آرمان‌های شهیدان.

مازنی با گلایه نسبت به وضع موجود اظهار کرد: از فداکاری‌ها گفتم و روا نیست از تحمل سختی‌ها و مشکلات معیشتی ناشی از سوء تدبیر دوستان و سوء نیت بدخواهان نگویم.

وی یادآور شد: مردم قهرمانانه ایستادند و افتخار آفریدند حقشان زندگی بهتر و حکمرانی شایسته‌تری است. این مردم یادگار همان عرصه‌ها و حماسه‌ها هستند، قدرشان را بدانیم و برای حل مشکلات آنها، همچون همتا همت کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی