تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

امکانات موجود در سی وسومین نمایشگاه کتاب بشتر از ادوار گذشته است.

مدیر انتشارات جمال در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: به دلیل لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی غرفه‌سازی‌ها به صورتی انجام شده که فاصله بیشتر و راهروها نیز عریض‌تر شده است؛ درکل در نمایشگاه امسال امکانات بیشتری نسبت به ادوار گذشته دیده می‌شود.

کد خبر: ۱۲۹۹۴۱
۱۵:۳۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

امکانات موجود در سی وسومین نمایشگاه کتاب بشتر از ادوار گذشته است.

دیدار نیوز خوزستان: علیرضا سبحانی‌نسب در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، ضمن بیان این که برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای ناشران اهمیت زیادی دارد، اظهار کرد: مخاطبان در این رویداد با تازه‌های نشر آشنا می‌شوند؛ در این دو سالی که نمایشگاه فیزیکی نبود برخی از مردم به جهت اینکه بیشتر در نمایشگاه حضوری پیگیر آثار جدید هستند از کتاب‌های تازه منتشر شده ناشران چندان اطلاعی نداشتند؛ از این جهت این نمایشگاه خیلی خوب است.
وی همچنین مطرح کرد: از طرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از این رو که مسبب برقراری ارتباط بین افراد مختلفی که در حوزه صنعت نشر فعالیت می‌کنند همچون ناشران، مولفان، نویسندگان، پخش کتاب و… می‌شود، اهمیت زیادی دارد که تنها در نمایشگاه حضوری رخ می‌دهد. اکنون که پس از دوسال وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد برقراری این روابط با سهولت بیشتری رخ می‌دهد.
سبحانی نسب در خصوص افزایش تعداد ناشران در این دوره عنوان کرد: طبق اطلاعات و آمار و تا جایی که من خبردارم ناشران بیشتری در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کردند. در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، غرفه‌سازی‌ها به صورتی انجام شده که فاصله بیشتر و راهروها نیز عریض‌تر شده و در نمایشگاه امسال امکانات بیشتری نسبت به ادوار گذشته دیده می‌شود که این‌ها از نقاط مثبت نمایشگاه است. امیدوارم در روزهای آتی، نمایشگاه جان بیشتری بگیرد.
مدیر انتشارات جمال همچنین تصریح کرد: این که نمایشگاه امسال هم حضوری و هم مجازی برگزار می‌شود یکسری ویژگی‌های خاص خود را دارد؛ به گمانم نقاط قوت و مثبت آن بسیار بیشتر است و برخی از مخاطبان که شرایط و توان حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را ندارند از این طریق می‌توانند از نمایشگاه کتاب استفاده کنند و البته بهانه‌ای برای تهیه کتاب هم هست. یعنی ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بهانه‌ و تلنگری برای برخی از افراد است که تا کتاب بخرند.
وی بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این دوره از نمایشگاه این است که بن خرید کتابی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مخاطبان تعلق گرفته در بخش مجازی نمایشگاه قابل استفاده است و این امر از سوء استفاده‌های بسیاری که صورت می‌گرفت جلوگیری می‌کند.
سبحانی‌نسب در پایان با بیان این‌که فعالیت‌های فرهنگی این دوره از نمایشگاه بیشتر شد، گفت: به وسیله برنامه‌های جانبی و فرهنگی که در نمایشگاه صورت می‌گیرد بهانه‌ای هم برای خواندن کتاب ایجاد می‌شود. به‌واقع برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یک تلنگر بوده و در ترغیب مردم به سمت مطالعه کتاب اثرگذار است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی