تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
فاکس نیوز خبر داد

اقدام احتمالی کره‌شمالی؛ شلیک موشک همزمان با تور آسیایی «بایدن»

شبکه آمریکایی فاکس نیوز خبر داد که کره شمالی احتمالا قصد دارد که در جریان سفرهای آسیایی جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده به کره جنوبی و ژاپن، به پرتاب آزمایشی یک موشک بالستیک قاره‌پیما دست بزند.

کد خبر: ۱۲۹۸۹۱
۱۱:۲۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

اقدام احتمالی کره‌شمالی؛ شلیک موشک همزمان با تور آسیایی «بایدن»

دیدارنیوز: فاکس نیوز گزارش داد، مقامات اطلاعاتی ارشد آمریکا نشانه‌ها دال بر اینکه کره شمالی احتمالا در روز‌های پیش رو دست به پرتاب آزمایشی یک موشک بالستیک قاره‌پیما می‌زند، دنبال می‌کنند.

به نقل از فاکس نیوز، یک منبع آگاه اعلام کرد، برآورد‌های فعلی نشان می‌دهند که این پرتاب بین دو تا هشت روز آینده انجام می‌شود.

کاخ سفید اعلام کرد: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا آماده است تا روز شنبه به کره جنوبی و روز یکشنبه به ژاپن سفر کند؛ توری که وی در جریان آن درباره فرصت‌ها برای تعمیق روابط امنیتی مهم و حیاتی‌مان صحبت خواهد کرد.

این منبع به خبرگزاری فاکس نیوز گفت، زمان احتمالی این پرتاب برمبنای "حرکت سوخت" شناسایی شده بر روی زمین در داخل کره شمالی است.

کره شمالی پنجشنبه گذشته به طور آزمایشی سه موشک بالستیک به طرف آب‌های شرقی خود پرتاب کرد.

فرماندهی هند-اقیانوس آرام آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از این پرتاب موشک بالستیک آگاه هستیم و به همراه متحدان و شرکایمان این تحولات را با دقت دنبال می‌کنیم. در حالی که ارزیابی کرده‌ایم که این رویداد هیچ تهدید فوری برای پرسنل یا خاک آمریکا و یا حتی متحدانمان نیست، اما این پرتاب موشکی بر تاثیرات بی‌ثبات کننده برنامه تسلیحاتی غیرقانونی کره شمالی تاکید دارد.

این پرتاب در حالی صورت می‌گیرد که کره شمالی گرفتار شیوع پاندمی کرونا نیز شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی