تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

توپ برجام در زمین ایران/ پرایس: برای توافق چند مساله کوچک باقی مانده!

«ند پرایس» با تکرار برخی ادعا‌های بی‌اساس، گفت که واشنگتن و هم‌پیمانان آن از مدت‌ها قبل آماده توافق بوده‌اند و اکنون نوبت ایران است که جدیت خود را نشان دهد. او افزود که همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده‌ایم، چند مسأله کوچک باقی مانده است.

کد خبر: ۱۲۹۸۸۴
۱۰:۳۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

پرایس: دستیابی به توافق، منوط به جدی بودن تصمیم ایران است

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعا‌های بی‌اساس، گفت که واشنگتن و هم‌پیمانان آن از مدت‌ها قبل آماده توافق بوده‌اند و اکنون نوبت ایران است که جدیت خود را نشان دهد.

وی افزود که همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده‌ایم، چند مسأله کوچک باقی مانده است. معتقدیم که این مسائل قابل حل و فصل بوده و می‌توان توافق را به سرعت و به طور موثر به نتیجه رساند.

پرایس مدعی شد که دستیابی به توافق، منوط به جدی بودن تصمیم ایران است.

وی بار دیگر از تبادل اطلاعاتی کشورش با رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران خبر داد و گفت که این مشورت‌ها به‌طور پیوسته در جریان است.

پرایس با تکرار برخی ادعا‌های بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که آمریکا و اسرائیل در ارتباط با فعالیت‌های هسته‌ای ایران موضع مشترکی دارند و آن، جلوگیری از دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی