تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی: راه خیانت زیاد شده است

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه اگر دستگاه‌های کنترل‌کننده وجود نداشته و نظارت نشود مشکلات زیادی در کشور ایجاد می‌شود، گفت: دلسوزی بیشتری در زمینه نظارت کالا و اجناس شود چون آبروی کشور در این زمینه است.

کد خبر: ۱۲۹۸۵
۱۵:۳۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان استاندارد و جمعی از مدیران این سازمان، با اشاره به آیه‌ای از قرآن‌کریم اظهار داشت: خداوند کارهای دنیا را برای انسان به عنوان بازیچه قرار داده است ولی همین مادیات انسان را به آخرت می‌رساند.

وی افزود: افرادی که مسئولیتی به عهده دارند باید در زمینه خدمت‌رسانی به مردم هیچ کوتاهی نکنند و تنها هدف آن‌ها رضای الهی باشد، سازمان استاندارد کشور دارای مسئولیت سنگینی است چون امور غذای کشور در دست این سازمان است.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: اگر کوچک‌ترین خیانتی در سازمان استاندارد کشور شود جامعه دچار مشکل می‌شود و همچنین اجناسی که عرضه می‌شود دچار مشکل باشد مردم با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به گرانی و مشکلات کشور عنوان کرد: زندگی و معیشت مردم سخت شده است و این موضوع فساد به همراه دارد، سازمان استاندارد باید بسیار مراقب باشد چون راه خیانت زیاد شده است.

آیت‌‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه اگر دستگاه‌های کنترل‌کننده وجود نداشته و نظارت کافی نشود مشکلات زیادی در کشور ایجاد می‌شود، گفت: باید دلسوزی بیشتری در زمینه نظارت کالا و اجناس شود چون آبروی کشور در این زمینه است و اگر تقلبی شود اعتبار کشور کاهش پیدا می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی