تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در پیامی؛

سرپرست پتروشیمی اروند روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

افشین کیانی سرپرست پتروشیمی اروند در پیامی ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

کد خبر: ۱۲۹۸۴۹
۱۶:۴۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

سرپرست پتروشیمی اروند روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

به گزارش دیدارنیوز خوزستان در متن این پیام آمده است:
۲۷ اردیبهشت ماه روزی است که در سطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده و در ایران به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی و تعیین گردید.

این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم مرور کنیم. امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است.

نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

بنابراین روابط عمومی از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دو چندان شده به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

اینجانب ضمن پاسداشت تلاش‌های همکاران ارزشمندم در صنعت نفت بخصوص روابط عمومی پتروشیمی اروند و مجاهدان این عرصه روز ارتباطات و روابط عمومی را به یکایک تلاشگران این حوزه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای آنان از درگاه خداوند حکیم، پیروزی، بهرورزی و عاقبت بخیری طلب می‌کنم.

افشین کیانی
سرپرست پتروشیمی اروند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی