تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ضرورت رفع موانع تولید موسسه رازی/ ظرفیت موسسه رازی شعبه اهواز برای تبدیل شدن به قطب تولید سرم های درمانی کشور

استاندار خوزستان در جلسه با هیئت رئیسه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بر لزوم رفع موانع پیش روی این مجموعه در جهت تولید و ارزآوری خبر داد.

کد خبر: ۱۲۹۷۷۱
۱۷:۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

ضرورت رفع موانع تولید موسسه رازی/ ظرفیت موسسه رازی شعبه اهواز برای تبدیل شدن به قطب تولید سرم های درمانی کشور

دیدارنیوز | به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر علی اسحاقی در بازدید از بخش های مختلف شعبه اهواز این موسسه از جمله اتاق های تمیز، تاسیسات و محل نگهداری اسب ها که با حضور معاونین و دکتر نعمتی رئیس شعبه اهواز انجام شد، اظهار کرد: ضروری است اقدامات لازم در جهت رفع نواقص و کمبودها در جهت افرایش ظرفیت تولید انجام شود.

 

در ادامه رئیس مؤسسه رازی ضمن دیدار با صادق خلیلیان استاندار خوزستان به توانمندی هاو ظرفیت این شعبه در جهت تبدیل به قطب سرم های درمانی ضدمارگزیدگی و عقرب زدگی و تولید واکسن انتروتوکسمی در کشور اشاره کرد.

استاندار خوزستان نیز در این دیدار با تأکید بر ضرورت حمایت هرچه بیشتر از تولیدات این مؤسسه بیان کرد: فعالیت‌های مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به دلیل دانش بنیان بودن و قابلیت ارزآوری برای استان و کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ برهمین اساس موانع پیش روی تولید این مؤسسه باید برداشته شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی