تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
مدير عامل نيروگاه رامين در جلسه شوراي اداري شهرستان باوي

استفاده حداکثری از ظرفیت های شهرستان باوی رویکرد اصلی نيروگاه رامين در سال ۱۴۰۱ است

کد خبر: ۱۲۹۷۷۰
۱۷:۰۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

استفاده حداکثری از ظرفیت های شهرستان باوی رویکرد اصلی نيروگاه رامين در سال ۱۴۰۱ است

 دیدارنیوز | به نقل از روابط عمومي نيروگاه رامين : در جلسه اي كه به رياست فرماندار شهرستان باوي و با حضور آيت الله فرهاني نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري ، سيدكريم حسيني نماينده مجلس شوراي اسلامي ، ائمه جمعه و ديگر اعضاي اين شورا برگزار شد مدير عامل نيروگاه رامين با اشاره به اینکه تولید پایدار انرژی برق رسالت اصلی این مجموعه صنعتی بشمار می رود ،تقویت تعاملات و استفاده حداکثری از ظرفیت های شهرستان باوی را مهمترین رویکرد این نیروگاه در سال ۱۴۰۱ عنوان نمود.

 

محمدی با اشاره به توليد انرژي برق در شرايط سخت تحريمي و مشكلات اقتصادي ، افزايش قيمت قطعات يدكی و مواد شیمیایی و همچنین کاهش نقدینگی را ازچالشهای عمده این نیروگاه دانست و تولید بیش از ۹ میلیون ۳۰۰ مگاوات ساعت انرژی برق و گذر موفقیت آمیز از این مشکلات را حاصل تلاش همه تلاشگران این نیروگاه عنوان نمود. 

وی اولویت قراردادن شهرستان باوی در استخدام 30 نفر كارشناس فنی و جذب 5 نخبه دانشگاهي و اولویت قرار دادن جذب كارگران فني و ساده بومی شهرستان باوی جهت اشتغال موقت و فصلی در تعمیرات اساسی واحد ۳ این نیروگاه را از اقدامات شاخص این نیروگاه در این حوزه دانست .

محمدی همچنین تاكيد كرد این نیروگاه امكان استخدام بي ضابطه را نداشته و حرکت در چارچوب قانون و دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی را فصل الخطاب این نیروگاه در این زمینه است.

مدیرعامل نیروگاه رامین استفاده از ظرفيت هاي شهرستان باوی را از اولویت های خود طی ۲ سال گذشته دانست و بر تقویت آن و توسعه تعاملات اجتماعی با این شهرستان طی سال ۱۴۰۱ تأکید نمود.

  محمدی در خصوص ترخیص کارگران فصلی تعميرات اساسي نيروگاه نیز گفت: هرساله طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شده و با هماهنگی های لازم اقدام به تعمیرات اساسی یکی از واحد‌های تولید برق در فصل زمستان و در یک بازه ۳ ماهه می کنیم که جذب جوانان بومی شهرستان باوی بصورت فصلی نیز از اولویت های ما در این پروژه بوده است.

وی ادامه داد: به فراخور زمان و با به پایان رسیدن فرآيند تعميرات بخشهای مختلف ،متعاقباً كارگران اين قسمت ها ترخيص شدند و طبق برنامه ریزی های هرساله سایر کارگران این پروژه طی روزهای آتی ترخیص می شوند.

 

محمدی از تداوم اجرای تعمیرات اساسی یکی از واحد‌های نیروگاه در اواخر پاییز و اوایل زمستان سال جاری خبر داد و اظهار امیدواری نمود با حمایت مسئولان شهرستان و استان خوزستان شاهد تسریع در احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ویس و همچنین طرح بازتوانی واحد‌های تولید برق نیروگاه رامین بوده تا وضعیت اشتغال جوانان این شهرستان نیز بهبود یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی