تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.
در نشست روساي بهبود روابط كار مناطق نفتخيز جنوب تأكيد شد؛

لزوم شفاف سازي قوانين و‌ آيين نامه هاي حوزه منابع انساني و رفع ابهامات مربوطه

بيست و هشتمين نشست روسا و كارشناسان بهبود روابط كار و امور اجتماعي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و شركت هاي تابع آن به ميزباني شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان برگزار شد.

کد خبر: ۱۲۹۶۸۹
۱۸:۵۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

لزوم شفاف سازي قوانين و‌ آيين نامه هاي حوزه منابع انساني و رفع ابهامات مربوطه

 دیدارنیوز | به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مدير منابع انساني اين شركت ضمن عرض خوشامد گويي به ميهمانان جلسه در سخناني اظهار داشت : شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان يكي از وسيع ترين شركت هاي توليد كننده نفت و گاز از نظر حوزه جغرافيايي و عملياتي است كه از واحدهاي فرآورشي با قديمي و جديد براي توليد صيانتي و تكليفي برخوردار است

 

مهندس رضا ورناصري افزود : پراكندگي واحدهاي فرآورشي و قرار گرفتن آنها در مناطق بعضاً صعب العبور باعث گرديده تا مشكلات و معضلاتي براي نيروي انساني بوجود بيايد كه بخشي از اين موارد به سمت بهبود روابط كار و امور اجتماعي سوق پيدا مي كند . 

 

وي ادامه داد : شفاف نبودن برخي قوانين و لزوم روزآمد شدن آنها باعث برخي ابهامات مي گردد كه در اين همكاران مربوطه با مددگيري از تخصص و تجارب گرانبها ي خود اين مشكلات را رسيدگي و برطرف مي نمايند از اين رو ضرورت دارد اين قوانين و آيين نامه مجدداً بازنگري و ابهامات مربوطه با كسب نظر كارشناسان امر مرتفع گردد .

 

مديرمنابع انساني شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان با برشمردن برخي مشكلات ديگر حوزه منابع انساني اين شركت گفت : شفاف نبودن آيين نامه هاي انضباظي كاركنان قرارداد مدت موقت و اركان ثالث – درخواست هاي خارج از رويه و منطق كاركنان جهت انتقال به ساير نقاط – پايين بودن ساختار و رتبه هاي سازماني و لزوم غني سازي آنها – بازنگري در سهميه بومي در جذب هاي آتي بمنظور كاهش و حذف درخواست انتقالي كاركنان غيربومي در همان ابتداي استخدام و ورود به شركت از جمله مواردي هستند كه موجب چالش در حوزه منابع انساني گرديده كه بالطبع همكاران اداره بهبود روابط كار و امور اجتماعي نيز با اين موارد درگير و در تقابل مي باشند.

 

رييس بهبود روابط كار و امور اجتماعي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب نيز طي سخناني گفت : در مديريت بحران اصل بر سلامت مردم است و در بهبود روابط كار با تأسي از اين ديدگاه و عقيده ، اصل بر سلامت كاركنان است . 

خانم تاتيانا نوروزي افزود : در سالهاي اخير وظايف جديد ديگري از جمله پرداخت تسهيلات بانكي با استفاده از ظرفيت هاي نفت كارت – رسيدگي به تخلفات و غيبت هاي طولاني مدت كاركنان قرارداد مدت موقت – معافيت هاي مالياتي كاركنان معلول مشمول قانون – رسيدگي به خانواده كاركنان فوت شده ناشي از ويروس كرونا به علاوه بر وظايف پيشين همكارانم در واحدهاي بهبود روابط كار و امور اجتماعي افزوده شده است . 

 

وي خاطر نشان كرد : به لحاظ كمي ، ساليانه پرونده هاي مختلفي در بهبود روابط كار و امور اجتماعي طرح مي شود كه لازم است اين پرونده ها هم از نظر كمي و هم از نظر كيفي به نتايج ايده آل و مطلوب ختم شوند . 

در ادامه اين نشست ضمن بررسي مفاد مصوبه صورت جلسه نشست پيشين ، در خصوص مسايل و مشكلات مربوطه از سوي روسا و كارشناسان حاضر در جلسه بحث و تبادل نظر صورت گرفت . 

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی