تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مهندس حمید کاویان در بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه صنعت نفت اعلام کرد

ایده های شركت های دانش بنیان جذاب و دستاوردهای سازندگان مثال زدنی است

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به همراه کارگروه های تخصصی این شرکت، شنبه 24 اردیبهشت از بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

کد خبر: ۱۲۹۶۰۶
۱۸:۴۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

ایده های شركت های دانش بنیان جذاب و دستاوردهای سازندگان مثال زدنی است

به گزارش دیدار نیوز خوزستان به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس حمید کاویان پس از گفتگو و تبادل نظر با شرکت کنندگان در نمایشگاه، ایده هایی که شرکت دانش بنیان ارائه دادند را جذاب و دستاوردهای سازندگانی که با همکاری صنعت نفت، کالا و تجهیزات مورد نیاز این صنعت را بومی سازی کرده اند، مثال زدنی دانست.
وی تحقق 100 درصدی تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را نتیجه تکیه بر عزم سرمایه های انسانی و تعامل سازنده ی صنعت با شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی و سازندگان توانمند برشمرد و اظهار داشت: خوشبختانه نمایشگاه به طور موثری توانسته است شناسایی و ایجاد ارتباطات را تسهیل کند.

مهندس کاویان حضور بیش از 1200 شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه را نشانه وجود ظرفیت های بی شمار صنعت نفت برای ایجاد زمینه فعالیت های مطالعاتی، پژوهشی و عملیاتی دانست و افزود: آمادگی برای بررسی ایده های نوین مطالعاتی و تحقیقاتی در خصوص هر طرحی که تولید پایدار را تداوم بخشد، وجود دارد.

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای 23 الی 26 اردیبهشت ماه از ساعت 9 الی 16 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی