تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هجوم ایرانیان برای خرید بلیت بازی با کانادا؛ تمام ظرفیت پر شد!

بلیت فروشی دیدار دوستانه ایران و کانادا در ونکوور با استقبال ویژه ایرانیان مقیم این کشور مواجه شد. هجوم ایرانیان مقیم کانادا چاره‌ای جز باز کردن تمام جایگاه‌ها برای استفاده آن‌ها از ظرفیت ۵۴ هزار و ۵۰۰ نفری ورزشگاه BC Place نگذاشت تا تنها چند ساعت پس از باز شدن سایت بلیت فروشی تمام آن‌ها به اتمام برسد.

کد خبر: ۱۲۹۵۳۱
۱۰:۴۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

هجوم ایرانیان مقیم کانادا برای خرید بلیت بازی تیم‌ملی؛ تمام ظرفیت پر شد!

دیدارنیوز: بلیت فروشی بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و کانادا در ونکوور به اتمام رسید.

فدراسیون فوتبال کانادا از ساعت ۱۰ صبح امروز به وقت محلی ونکوور پیش فروش بلیت بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کانادا را آغاز کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال کانادا که بلیت فروشی را طبق روال همیشه در اختیار چند سایت معتبر قرار داده بودند با استقبال گسترده ایرانیان مقیم کانادا برای تهیه بلیت روبرو می‌شوند.

همین امر باعث می‌شود تا سایت‌های مربوط به خرید بلیت بازی ایران و کانادا با اختلال روبرو شود. از این رو فدراسیون فوتبال کانادا ظرفیت محدود هواداران تیم ملی ایران را افزایش می‌دهد، اما باز هم شاهد خرید بلیت از سوی ایرانی‌ها در جایگاه‌های مربوط به تیم ملی کانادا می‌شود.

هجوم ایرانیان مقیم کانادا چاره‌ای جز باز کردن تمام جایگاه‌ها برای استفاده آن‌ها از ظرفیت ۵۴ هزار و ۵۰۰ نفری ورزشگاه BC Place نگذاشت تا تنها چند ساعت پس از باز شدن سایت بلیت فروشی تمام آن‌ها به اتمام برسد.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ساعت ۳:۳۰ دقیقه روز ۱۶ خرداد به وقت ایران در ورزشگاه BC Place شهر ونکور به مصاف تیم ملی کاندا خواهد رفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی