تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
امام جمعه شهرستان لالی؛

جراحی اقتصاد برای اقتصاد بیمار کشور ضروری بود/تلاش‌ها برای اصلاح اقتصاد و مقابله با مفسدین قوت گرفته است/مردم برا اصلاح اقتصاد به دولت کمک کنند

امام جمعه شهرستان لالی جراحی اقتصادی را برای اقتصاد بیمار کشور ضروری دانست و گفت: تلاش‌ها برای اصلاح اقتصاد و مقابله با مفسدین قوت گرفته و همه وظیفه دارند در کنار دولت به این امر کمک کنند.

کد خبر: ۱۲۹۴۹۷
۰۰:۲۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

حراجی اقتصاد برای اقتصاد بیمار کشور ضروری بود/تلاش‌ها برای اصلاح اقتصاد و مقابله با مفسدین قوت گرفته است/مردم برا اصلاح اقتصاد به دولت کمک کنند

دیدار نیوز خوزستان: به گزارش دیدارنیوز حجت‌الاسلام گرمسیری امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه در خطبه نماز جمعه این هفته لالی اظهار کرد: هروقت که از آرمان‌های جهان اسلام و انقلاب اسلامی دفاع جانانه صورت گرفت دشمنان ناامید و منصرف شدند.
وی با بیان اینکه در مدت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی آمریکا اقدامات زیادی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی انجام داد، افزود: با حمایت مردم از انقلاب و مقام معظم رهبری این اقدامات بی اثر شد.

حجت‌الاسلام گرمسیری صاحبان انقلاب اسلامی را مردم کشور دانست و گفت: مردم این کشور جنگ تحمیلی، مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها را اداره کردند و به همین خاطر دشمنان چشم دیدن موفقیت‌ها را ندارند.

وی با اشاره به اینکه دشمان این فکر را نمی‌کردند که یک کشور اسلامی بدرخشد و روح مقاومت را در بین مسلمانان و مردم منطقه زنده نگه دارد، ادامه داد: این موفقیت‌ها حاصل زحمات مردم صبور ایران است.

امام جمعه شهرستان لالی اضافه کرد: ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی دولت قبل تنها برای ۶ کالا از ۶ هزار کالا موجود در کشور بود و یک سیاست غلط و شکست خورده است.

وی تصریح کرد: جراحی اقتصادی جرات و جسارت نیاز داشت و رئیس جمهور نیز اعلام کرد که آبروی خود را برای این کار گذاشت؛ این اصلاح برای اقتصاد مریض کشور که تورم به جزئی از آن تبدیل شده ضروری بود.

حجت‌الاسلام گرمسیری مشکلات اقتصادی را حاصل سیاست‌های غلط دولت قبل دانست و عنوان کرد: در دولت قبل ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی که در اختیار کالاها قرار داده بودند به جای اینکه به دست مردم برسد به دست دلال‌ها، سودجویان و مفسدین اقتصادی می‌رسید و افرادی میلیون‌ها دلار بدست آوردند؛ این سیاست تاثیری در بازار نمی‌گذاشت و تورم ایجاد می‌کرد و فقط مشکلات اقتصادی مردم روز به روز بیشتر می‌شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مردم برای اصلاح اقتصاد، اضافه کرد: در این بین برخی افراد سودجو نیز وجود دارند چراکه شب گذشته نیروهای انتظامی سه و نیم تُن روغن خوراکی احتکار شده در لالی شناسایی کردند که قابل تحسین است.

خطیب نماز جمعه شهرستان لالی افزود: تلاش‌ها برای مقابله با مفسدین قوت گرفته و همه در کنار دولت برای این اصلاح تلاش می‌کنند تا کسی به فکر گرانفروشی نباشد.

وی تصریح کرد: هر شخصی بخواهد دست در جیب مردم کند و بر مشکلات آن‌ها اضافه کند باید مجازات سختی از جمله پلمب و جریمه بازدارنده شود.

گرمسیری در پایان شجاعت دولت در جراحی اقتصادی را ستودنی و با شهامت دانست و اظهار کرد: هر جا دولت قصد داشت گرفتاری مردم را حل کند دشمن با هیاهو قصد انحراف ذهن‌ها را داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی