تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

از كارمندان نمونه در شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تجلیل شد

در جلسه عملیات صبح گاهی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از زحمات و عملکرد دو تن از کارکنان نمونه این شرکت بخاطر عملکرد سال 1399 تجلیل شد .

کد خبر: ۱۲۹۴۵۶
۱۸:۱۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

از كارمندان نمونه در شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تجلیل شد
 دیدارنیوز | مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این جلسه که با حضور مدیران و روسای ستادی تشکیل شد طی سخنانی گفت : دست یابی به تولید تعهد شده ثابت میکند که خوشبختانه در میان کارکنان این شرکت ، نیروی خوب و زحمت کش زیاد است و همین موضوع ، گزینش و انتخاب کارمند نمونه را خیلی سخت و دشوار می کند .

به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس علیرضا هیهاوند افزود : به خاطر محدودیت های اعلام نفرات ، سهمیه این شرکت یک نفر کارمند رسمی و یک نفر کارمند قراردادی شد که پس از تطبیق عملکرد کارکنان با معیارها و شاخص های اعلام شده از مبادی بالادستی مربوطه در یک پروسه ی سخت و دشوار ، همکاران مربوطه شناسایی و اعلام گردیدند .

وی در پایان سخنان خود با قدردانی از زحمات کلیه کارکنان این شرکت با هر نوع رده شغلی و رویه استخدامی گفت : از جدیت و توجه همه همکارانم به انجام وظایف محوله و اهتمام آنها به تحقق تولید تکلیفی قدردانی می نمایم . از نظر بنده همه کارکنان نمونه و وظیفه شناس هستند اما بدلیل محدودیت در اعلام نفرات فقط قادر به اعلام 2 نفر به عنوان کارمند نمونه هستیم .

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری که توسط مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی امضاء شده بود از زحمات و عملکرد آقایان امیر حسین بني نجار جمعی اداره H.S.E و آقای بهروز ذوالفقار نژادیان جمعی اداره تعمیرات خطوط لوله قدردانی شد .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی