تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کلاهبرداری با ترفند ثبت نام جاماندگان یارانه معیشتی/ پلیس فتا:روی لینک‌های ناشناس کلیک نکنید

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در خصوص کلاهبرداری سایبری با ترفند ثبت نام جاماندگان یارانه معیشتی هشدار داد.

کد خبر: ۱۲۹۴۳۶
۱۵:۰۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

کلاهبرداری با ترفند ثبت نام جاماندگان یارانه معیشتی

دیدارنیوز ـ سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به ترفند کلاهبرداران سایبری با شگرد ثبت نام جاماندگان یارانه معیشتی اشاره و اظهار داشت: با توجه به طرح واریز یارانه معیشتی دولت به دهک‌های مختلف مالی کشور و عدم واریز یارانه برای برخی از دهک‌های اعلامی این احتمال وجود دارد تا در روز‌های آینده شاهد استفاده جملاتی همچون ثبت نام یارانه، ویرایش اطلاعات یارانه بگیران، جاماندگان یارانه معیشتی و. توسط افراد سودجو و کلاهبردار باشیم.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان ثبت نام جاماندگان یارانه کاربران را به صفحات جعلی هدایت کرده و اقدام به کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه ارسال پیامک‌های جعلی، ارائه لینک‌های ثبت نام، هدایت به درگاه‌های بانکی جعلی و معرفی اپلیکیشن‌های مختلف توسط مجرمان سایبری دور از ذهن نخواهد بود از افرادی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند درخواست کرد فقط به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و ثبت اعتراض کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: پلیس فتا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی