تیتر امروز

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۱/۰۲/۲۱

باتوجه به نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۲۱ اردیبهشت ماه در اغلب استان‌های کشور رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۹۳۹۳
۱۲:۰۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

هواشناسی ایران امروز

دیدارنیوز ـ بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۲۱ اردیبهشت در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به‌ویژه در ساعات بعداز ظهر رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق و استان‌های ساحلی دریای خزر به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

شنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و نواحی مرکزی و شرقی دریای خزر رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد خواهیم داشت و در سایر نقاط کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم می‌شود و روز یکشنبه در غالب مناطق کشور جو آرام و پایدار همراه با افزایش محسوس دما خواهد بود.

امروز توده گرد وخاک وارد شده به کشور سبب کاهش دید و کیفیت هوا و افزایش شاخص‌های آلودگی در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب و برخی مناطق مرکز، جنوب، دامنه‌های زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز خواهد شد همچنین طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل به علت وزش شدید باد در بعضی از ساعات احتمال رخ داد گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید دور از انتظار نیست.

طی چهار روز آینده خلیج فارس و غرب تنگه هرمز و پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید واحتمال گرد و غبار با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه قسمتی ابری و در بعد از ظهر ابری و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز بندرعباس با دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و فردا بندرعباس با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای یک درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: فرادید
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی