تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران/ نوسان دما طی هفته جاری

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی تهران آسمانی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۹۲۰۹
۱۴:۴۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

دیدارنیوز ـ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب همراه با وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) در برخی مناطق به‌ویژه در ارتفاعات و روز جمعه (۲۲اردیبهشت) در بیشتر نواحی استان در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

با توجه به گرد و غبار اتنقالی از غرب کشور برای روز‌های سه شنبه و پنجشنبه (۲۰ و ۲۲اردیبهشت) افزایش گردوغبار، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

از امشب تا روز چهارشنبه (۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت) روند افزایش نسبی دما و از پنجشنبه شب تا جمعه کاهش نسبتا محسوس دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد از گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

آسمان تهران فردا (۲۰ اردیبهشت) قسمتی ابری، گاهی نیمه‌ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) قسمتی ابری و از بعد از ظهر وزش باد شدید و اواخر وقت نیمه‌ابری با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی