تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

افشاگری مدیر پورتو؛ حملات بی‌سابقه علیه «طارمی»

فرانسیسکو جی مارکز مدیر ارتباطات باشگاه پورتو به فشار‌هایی که از سوی تیم‌های رقیب به مهدی طارمی و «په‌په» کاپیتان پورتو وارد می‌شد، اشاره کرد. او گفت: کمپینی علیه مهدی طارمی شکل گرفت.

کد خبر: ۱۲۹۳۷۷
۱۱:۰۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

افشاگری مدیر پورتو؛ حملات بی‌سابقه علیه «طارمی»

دیدارنیوز: مدیر ارتباطات باشگاه پورتو گفت: کمپینی علیه مهدی طارمی ایجاد شد و حملات به او و «په‌په» بی وقفه ادامه داشت.

فرانسیسکو جی مارکز مدیر ارتباطات باشگاه پورتو در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به شرایط سخت این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ پرتغال پرداخت و به فشار‌هایی که از سوی تیم‌های رقیب به مهدی طارمی و «په‌په» کاپیتان پورتو وارد می‌شد، اشاره کرد.

مارکز با بیان اینکه حملات به باشگاه پورتو در این فصل بی سابقه بوده است، گفت: پورتو از همان ابتدای فصل مورد هدف قرار گرفت. مسابقات لیگ در حالی شروع شد که می‌گفتند ما قادر به پرداخت قرارداد‌ها و دستمزد‌ها نیستیم. الان در ماه می‌هستیم؛ پورتو هیچ حقوق معوقه‌ای ندارد و قهرمان لیگ است.

مدیر ارتباطات باشگاه پورتو ادامه داد: حملات بدون وقفه و آتش بس روی په‌په و طارمی ادامه یافت. کمپینی علیه مهدی طارمی شکل گرفت. سرجیو کونسیسائو (سرمربی پورتو) هم همواره مورد حمله قرار داشت. مربی ما در کلاس جهانی است مثل رئیس باشگاه. بعد از قهرمانی، او هم توسط همین آدم‌ها مورد حمله قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی