تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

زلنسکی: در نبرد با روسیه «پیروزی» از آن ما خواهد بود

«ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهوری اوکراین، ضمن بزرگداشت پیروزی در برابر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم گفت که کشورش در نبرد با روسیه به پیروزی خواهد رسید و مردم این کشور ذره‌ای از خاک خود را به دشمن واگذار نخواهند کرد.

کد خبر: ۱۲۹۱۹۳
۱۳:۳۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

زلنسکی: در نبرد با روسیه «پیروزی» از آن ما خواهد بود

دیدارنیوز: رئیس‌جمهوری اوکراین با انتشار پیامی گفت که کشورش در نبرد کنونی این کشور با روسیه هم به پیروزی خواهد رسید.

به نقل از رویترز، «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهوری اوکراین، ضمن بزرگداشت پیروزی در برابر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم گفت که کشورش در نبرد با روسیه به پیروزی خواهد رسید و مردم این کشور ذره‌ای از خاک خود را به دشمن واگذار نخواهند کرد.

وی در پیامی که به مناسبت سالگرد شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم منتشر کرده است، نوشته است: «در روز پیروزی در برابر نازیسم، ما در حال نبرد برای کسب پیروزی تازه‌ای هستیم. مسیر دشواری پیشرو داریم، ولی در اینکه به پیروزی می‌رسیم هیچ تردیدی نداریم.»

زلنسکی در ادامه این پیام گفته است که اوکراینی‌ها مردمان آزادی هستند که بار‌ها در طول تاریخ از سرزمین خود دفاع کرده‌اند.

رئیس‌جمهوری اوکراین در پایان خاطرنشان کرد: «هیچ زنجیری نمی‌تواند روح آزاد ما را به اسارت در‌آورد. هیچ اشغال‌گری نمی‌تواند در سرزمین ما ریشه بگیرد. هیچ متجاوزی نمی‌تواند بر مردم آزاد ما حکمرانی کند و ما دیر یا زود پیروز خواهیم شد.»

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی