تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

بانک توسعه تعاون استان خوزستان در سال ۱۴۰۰

بانک توسعه تعاون در راستای اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ و ابلاغیه مقام معظم رهبری در صلاحیت تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون از اقتصاد ملی به منظور ارتقاء بهره گیری از تمامی ظرفیت های بخش تعاون اهتمام لازم را جهت توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی و تولید و اشتغال زایی به کار گرفت.

کد خبر: ۱۲۹۱۸۵
۱۲:۵۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

بانک توسعه تعاون استان خوزستان در سال ۱۴۰۰

 دیدارنیوز |جلیل کرمی در همین راستا افزود پرداخت تسهیلات در سال ۱۴۰۰حدود۵/۷۲۲ فقره تسهیلات پرداخت شده که نسبت به سال ۱۳۹۹ حدود ۳۶ درصد رشد داشته است. ۳۵ درصد از تسهیلات پرداختی شعب استان در بخش صنعت و معدن ۱۵ درصد در بخش کشاورزی مابقی در سایر بخش‌های اقتصادی پرداخت شده است.

 

از کل مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۰،( ۲۴۶ )فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت گردیده در زمینه مشاغل خانگی نیز ۵۲۵ فقره تسهیلات پرداخت که زمینه ایجاد اشتغال موثری را در استان به دنبال داشته است در زمینه تسهیلات بند تبصره ۱۶ به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به ۳۲۴ نفر تسهیلات پرداخت گردیده که در جهت اشتغال این مددجویان به مصرف رسیده است.

 

لازم به ذکر است برنامه بانک در زمینه قانون اشتغال روستایی و عشایری در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه داشت و تا پایان سال ۱۴۰۰ مجموع ۸۸۶ طرح به معرفی شدگان پرداخت شد که ۱۶۸۹ شغل نیز در استان به دنبال داشته است.

 

وی بیان کرد: بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از تولید ملی و مقاوم سازی اقتصاد در برابر بحران های گوناگون نقش مهم و موثری در تحقق اهداف اقتصاد کشور دارد و بخش تعاون به جهت مزیت های مناسب از جمله نهادینه ترین بخش اقتصادی ،سازگاری با عدالت اجتماعی ،ایجاد اشتغال ارزان قیمت در بخش‌های تعاون، انعطاف پذیری بیشتر ،تحلیل پویایی ،پاسخگویی سریع به تحرکات بازار، تنوع و گستردگی فعالیت ها در سطح کشور، کمک شایانی به تحقق اهداف تولید ملی و اشتغال داشته باشد که لازمه ایفای این نقش مهم حمایت بیشتر از بخش تعاون و عملیاتی نمودن راهبرد های هفتگانه خواهد بود.

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جاری که مزین به نام تولید ،دانش بنیان، اشتغال آفرین، بانک توسعه تعاون اهتمام لازم را در تحقق این شعار سال به کار خواهد برد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی