تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
افزایش دائمی قیمت خودرو متاثر از بازار اوکراین است؟

وحیدی: چرا جراحی اقتصادی با کالایی مثل نان آغاز شده؟!

محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد در مجلس در نشست علنی امروز گفت: چرا جراحی اقتصادی با کالایی مثل نان آغاز شده که التهاب آفرین و تنش زا است؟ و شرایط به نحوی تغییر کرده که نان آزادپز از ۲ هزار تومان به ۷ هزار تومان افزایش قیمت داشته و فشار آن به اقشار و مناطق محروم وارد می‌شود.

کد خبر: ۱۲۹۰۴۶
۱۰:۵۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

وحیدی: چرا جراحی اقتصادی با کالایی مثل نان آغاز شده؟!

دیدارنیوز: نماینده مردم بجنورد در مجلس اظهار داشت: بسیاری از دامداران با مشکل تامین نهاده دامی مواجهند به نحوی که در ۵۰ روز گذشته نهاده‌ای در اختیار دامداران قرار نگرفته است و آیا این هم متأثر از بازار‌های جهانی است؟

محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی که درخصوص گزارش وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی در مورد حذف ارز آرد صنف و صنعت سخن می‌گفت، تاکید کرد: مدیریت بازار باید براساس اطلاعات دقیق و اصولی باشد، اما امروز شاهدیم براساس حدسیات مدیریت صورت می‌گیرد و گزارشات با اطلاعات دقیق همخوانی ندارد.

وی افزود: چرا جراحی اقتصادی با کالایی مثل نان آغاز شده که التهاب آفرین و تنش زا است؟ و شرایط به نحوی تغییر کرده که نان آزادپز از ۲ هزار تومان به ۷ هزار تومان افزایش قیمت داشته و فشار آن به اقشار و مناطق محروم وارد می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیاز است که رئیس جمهور با مردم به صورت رودررو و شفاف سخن بگوید، گفت: باید رئیس جمهور صحبت دقیق و گزارشات را به مردم ارائه کند و از چندصدایی در بدنه دولت پرهیز شود، آیا وضعیت قیمت خودرو و افزایش دائمی نیز متاثر از بازار اوکراین است؟ آیا وضعیت فعلی مدیریت بازار ناشی از بازار‌های بین المللی است؟

وی در پایان اظهار داشت: کمبود نهاده‌های دامی به وضعیتی رسیده است که شاید سال آینده دیگر دامی در کشور باقی نماند! و آنچه که ما از مناطق مختلف و حوزه‌های انتخابیه در می‌یابیم که در ۵۰ روز گذشته نهاده‌ای توزیع نشده و وزارت جهاد برنامه‌ای برای این موضوع نداشته است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی