تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ پهپاد ترکیه وارد آسمان ایران شد/ واکنش سخنگوی دولت روحانی
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ پهپاد ترکیه وارد آسمان ایران شد/ واکنش سخنگوی دولت روحانی

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

علت افزایش عجیب نرخ کرایه برخی تاکسی‌ها/ پایان دو مسافر در صندلی عقب با کاهش کرونا؟

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره گلایه‌های برخی شهروندان تهرانی مبنی بر افزایش بیش از ۲۵ درصد کرایه در برخی خطوط گفت: اجازه افزایش کرایه‌ها تا سقف ۳۵ درصد را از سوی شورای شهر داشته‌ایم.

کد خبر: ۱۲۸۹۵۸
۱۱:۱۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

علت افزایش عجیب نرخ کرایه برخی تاکسی‌ها

دیدارنیوز ـ وحید سرلک در مورد چرایی افزایش نرخ کرایه تاکسی و انتقاد برخی از مسافران گفت: براساس مصوبه شورای شهر سازمان تاکسیرانی می‌تواند به طور میانگین ۲۵ درصد و تا سقف ۳۵ درصد نرخ کرایه را افزایش دهد به گونه‌ای که می‌توانیم در یک خط ۱۰ درصد و در یکسری نقاط تا سقف ۳۵ درصد نرخ‌ها را افزایش دهیم که این مساله رخ داده است.

او با بیان این‌که در برخی از خطوط تاکسیرانی فقط ۱۰ درصد و در برخی دیگر ۳۵ درصد افزایش نرخ داشتیم و در کل تهران به طور میانگین ۲۵ درصد نرخ تاکسی افزایش یافته است، تصریح کرد: این اعداد و ارقام را به شورای شهر ارسال کردیم و آن‌ها نیز این مساله را محاسبه کرده‌اند و به ما در این زمینه اجازه داده‌اند.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها با توجه به کاهش شدید تعداد فوت شدگان و مبتلایان به کرونا نیز گفت: فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها همچنان باید رعایت شود، اما پیگیر هستیم که با توجه به کاهش مبتلایان و فوت شدگان کرونا این مساله در تاکسی لغو شود؛ چرا که فعلا باید سه نفر مسافر در تاکسی‌ها سوار شوند و اگر این مصوبه ستاد کرونا در این زمینه لغو شود هم نرخ کرایه کاهش می‌یابد و هم دیگر شاهد ترافیک مسافران در خطوط نخواهیم بود؛ چرا که در حال حاضر در صبح و عصر با ازدحام مسافر روبه‌رو هستیم، اما به دلیل فاصله گذاری اجتماعی به خصوص در تاکسی‌های ون نمی‌توانیم از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم.

برچسب ها: کرایه تاکسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی