تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

زنده‌گیری «کفتار راه‌راه» در ارتفاعات دماوند

نقی میرزاکریمی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند از زنده‌گیری یک کفتار راه‌راه در ارتفاعات دماوند خبر داد و گفت: با کمترین امکانات و دقت بالا حیوان زنده‌گیری و به سرعت به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند منتقل شد.

کد خبر: ۱۲۸۸۵۴
۱۳:۲۹ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

زنده‌گیری «کفتار راه‌راه» در ارتفاعات دماوند

دیدارنیوز: سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند از زنده‌گیری یک "کفتار راه‌راه" در ارتفاعات دماوند خبر داد.

نقی میرزاکریمی در تشریح عملیات زنده‌گیری کفتار راه‌راه اظهار کرد: با دریافت گزارش اعلامی و به‌منظور اقدام فوری برای نجات جان این حیوان و جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار که می‌توانست جان کفتار را به خطر بیندازد، به اتفاق چند نفر از محیط‌بانان بلافاصله راهی این محل شدیم.

وی افزود: از آنجایی که محل صعب‌العبور بود و امکان بردن تجهیزات آن هم به این سرعت وجود نداشت، با کمترین امکانات و دقت بالا حیوان زنده‌گیری و به سرعت به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند منتقل شد.

سرپرست و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند با بیان اینکه هماهنگی‌های اولیه و همزمان نیز با دامپزشک صورت پذیرفت، تصریح کرد: وضعیت اولیه حیوان مناسب ارزیابی می‌شود و بعد از معاینات توسط دامپزشک و بهبود وضعیت با نظر کارشناسان حیات وحش در طبیعت و زیستگاه‌های منطقه رهاسازی خواهد شد.

میرزاکریمی ضمن تقدیر و تشکر از اطلاع‌رسانی و مراقبت دورادور از کفتار توسط این دوستدار محیط زیست تا رسیدن تیم زنده‌گیری، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده حیوانات وحشی از نزدیک شدن به آن و دادن استرس به حیوان خودداری و مراتب را به سامانه ۱۵۴۰ و یا شماره ۷۶۳۴۳۷۳۸ محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی