تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دستگیری عاملان توزیع ماهی در رودخانه در فصل ممنوعه صید در دزفول

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول از دستگیری دو نفر متخلف فروش ماهی رودخانه ای خبر داد.

کد خبر: ۱۲۸۸۴۸
۱۲:۳۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

 در پی رصد و پایش محیطبانان اداره محیط زیست دزفول از بازار ماهی فروشان این شهرستان موفق به دستگیری سه نفر عامل عرضه غیر مجاز ماهی رودخانه ای در فصل ممنوعه صید گشته و از آنان تعداد بیش از ۶۰ قطعه ماهی مولد کشف و ضبط گردید و متخلفین جهت رسیدگی به جرائم صورت گرفته به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

مسعود نوری پور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول به فصل ممنوعه صید اشاره کرد و افزود، برابر با ماده ۱۰ و ۱۱ قانون شکار و صید هر گونه صید، خرید، فروش و حمل ماهیان بومی و رودخانه ای در فصل زاد و ولد آبزیان ممنوع بوده و درصورت مشاهده با متخلفین طبق قوانین به شدت برخورد خواهد گردید.

وی ادامه داد : پیشتر و در چندین مرحله همانند دستورالعمل های سالانه اطلاعیه عمومی آغاز فصل ممنوعه صید از طریق رسانه های جمعی منتشر و بروشور های مربوطه در بین عرضه کنندگان ماهی در سطح شهرستان توزیع گشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی