تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

صدیقی: هیچ آشوبگری نتوانست قشر کارگر را علیه انقلاب و نظام به خیابان‌ها بکشاند

آیت الله صدیقی، خطیب نماز عید فطر گفت: کارگران در طول ۴۳ سال از آزمون‌های مختلف سرافراز بیرون آمدند و هیچ منافق و فتنه گر و آشوبگری نتوانست قشر کارگر ما را علیه انقلاب و نظام به خیابان‌ها بکشاند.

کد خبر: ۱۲۸۷۶۹
۱۰:۱۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

صدیقی: هیچ آشوبگری نتوانست قشر کارگر را علیه انقلاب و نظام به خیابان‌ها بکشاند

دیدارنیوز: خطیب نماز عید فطر گفت: از دیگر مسائلی که از مسئولان کشور توقع داریم، پشتیبانی حقوقی از کاربران داخلی و کنترل شبکه‌های افسار گسیخته که با آبروی مردم بازی، شبه پراکنی و ایجاد یاس می‌کنند، است.

آیت الله احمد صدیقی ضمن تبریک عید سعید فطر به محضر امام زمان (عج)، نائب امام زمان رهبر جبهه مقاومت حضرت آیت الله خامنه ای، همه امت اسلامی، همه ملت، برادران و خواهران ایرانی و خانواده شهیدان و ایثارگران، گفت: روزه تمرین اخلاص است و خدای متعال بدون واسطه به روزه داران پاداش می‌دهد.

وی افزود: روزه دار با خودسازی و قطع تعلقات و مهربانی به بندگان خدا و تبدیل شر به خیر مطلق به جایی می‌رسد که جلیس خداوند می‌شود.

آیت الله صدیقی گفت: روز عید فطر نشانه قبولی روزه و توجه به فقرا و مستمندان است همچنین زکات و تزکیه نفس از دیگر مواردی است که روزه دار را به اعلی علیین می‌رساند و فلاح و رستگار می‌شود.

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه اول نماز عید فطر گفت: روزه داران و بندگان برنده هستند و در این روز خداوند به بندگان جایزه می‌دهد و امروز روز مزد است.

خطیب نماز عیدفطر افزود: علامت قبولی روزه، اثر پایدار روزه است و رمضان و لیله القدرش شما را به اعلی علیین رسانده است.

وی افزود: جوانان فلسطینی جان بر کف گرفته اند و با خون خود عرصه را برای رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با عملیات‌های شجاعانه و شهادت طلبانه تنگ کرده‌اند، گفت: صهیونیست‌ها که موضع تهاجمی داشتند، امروز از ترسشان دلهره و اضطراب دارند و ارتش خسته‌ای دارند و چهره هایشان نشان می‌دهد که به پایان خط رسیده اند و جوانان فلسطینی با مقاومت از جنین تا حیفا و تل آویو در عملیات‌های شجاعانه اسرائیل را در انزوای کامل و تدافعی قرار داده‌اند.

آیت الله صدیقی اظهار داشت: چاره درد‌ها و کلید پیروزی، مقاومت و پافشاری بر مقابله و شکاندن شاخ غاصب است. از دیگر مسائلی که از مسئولان کشور توقع داریم، پشتیبانی حقوقی از کاربران داخلی و کنترل شبکه‌های افسار گسیخته که با آبروی مردم بازی، شبهه پراکنی و ایجاد یاس می‌کنند، است.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌تر از معیشت؛ مسئله تکریم کارگران است، بیان داشت: کارگران در طول ۴۳ سال از آزمون‌های مختلف سرافراز بیرون آمدند و هیچ منافق و فتنه گر و آشوبگری نتوانست قشر کارگر ما را علیه انقلاب و نظام به خیابان‌ها بکشاند و صاحب انقلاب و شهید داده‌ها همین کارگر‌ها هستند و باید دولت، کارفرما و کارگر همه به کمک نخبگان و دانشگاهیان وظیفه حرکت علمی را به کمک دانش‌بنیان‌ها کوتاه کنند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی