تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کشف محموله سنگین مواد مخدر و انهدام باند سلاح و مهمات در مرز‌های کشور

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر و سلاح و مهمات در مرز‌های کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۲۸۶۸۵
۱۰:۲۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

کشف محموله سنگین مواد مخدر و انهدام باند سلاح و مهمات در مرز‌های کشور

دیدارنیوز ـ سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: رزمندگان پرتوان مرزبانی در استان سیستان و بلوچستان حین کنترل مرز‌ها اعم از دریایی و خشکی، موفق شدند در ۲۴ ساعت گذشته طی ۳ عملیات جداگانه مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در مرز‌های جنوب شرق کشور کشف کنند.

وی با اشاره به توفیقات مرزبانان در کشف محموله مواد مخدر طی ۳ عملیات مرزی در شهرستان‌های سراوان، میرجاوه و چابهار افزود: در این ۳ عملیات مرزبانان موفق شدند حدود ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمدتاً صنعتی و سنتی بود را کشف و در این رابطه چندین دستگاه خودرو توقیف و تعدادی سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در ادامه از کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات در مرز‌های استان خوزستان و کرمانشاه خبر داد و گفت: مرزبانان مستقر در مناطق مرزی هورالعظیم خوزستان و ثلاث باباجانی استان کرمانشاه نیز موفق شدند ضمن انهدام باند‌های سلاح و مهمات، ۹۲ قبضه سلاح کلت و مهمات مربوطه را از ۲ باند قاچاق کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی سراسر کشور حضوری فعال و گسترده دارند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی و فعالیت به مخلان نظم و امنیت را در مرز‌ها نخواهند داد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مواد مخدر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی