تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

پرداخت تمامی مطالبات پرسنلی تیم سلامت خوزستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز از پرداخت تمامی مطالبات پرسنلی تیم سلامت خوزستان خبر داد.

کد خبر: ۱۲۸۲۹۷
۱۰:۴۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

دیدار نیوز: سیدمحمد علوی گفت: یکی از دغدغه‌های همیشگی و معضلات معاونت بهداشت در سال‌های اخیر، پرداخت مطالبات پرسنلی تیم‌های سلامت بیمه روستایی است که با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت رییس محترم دانشگاه و معاونت محترم توسعه دانشگاه در اقدامی بی سابقه ۴ ماه کارانه ۸۰ درصد و سه ماه کارانه فصلی تیم‌های سلامت پرداخت شد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان می‌گوید: در راستای تخصیص اعتبارات بیمه روستایی و کارانه تیم سلامت روستایی پس از برگزاری جلسات مالی با دستور و صدور مجوز توسط معاونت محترم توسعه، تخصیص اعتبار برای پرداخت کارانه‌های تیم سلامت بیمه روستایی و کارانه‌های فصلی صادر و تمامی مطالبات پرسنلی تیم سلامت تا پایان ۱۴۰۰ پرداخت شد.

به گفته علوی خبر ویژه برای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستانها، صدور تخصیص‌ها برای پرداخت‌های اعتبارات غیر پرسنلی مراکز بیمه روستایی شامل پاراکلینیک، داروخانه‌های خصوصی، خرید دارو، خودرو و سایر مطالبات تا پایان هفته جاری و مهیا شدن فرصت برای پرداخت‌های غیر پرسنلی از ابتدای هفته آینده به شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: خبر خوب دیگر پرداخت کارانه سه ماهه آخر سال ۱۴۰۰ به پرسنل تیم‌های تحول شهری در هفته پیش رو میباشد که با این پرداخت بدهی‌های پرسنلی برنامه تحول شهری نیز تسویه حساب می‌گردد.

مطالبات غیر پرسنلی سال ۱۴۰۰ این برنامه نیز در زمینه‌های پاراکلینیک، خودرو، ابنیه‌های استیجاری تسویه حساب گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی