تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
استاندار خوزستان در دیدار با معاون وزیر صمت:

مشکلات صنایع در ستاد رفع موانع تولید بررسی می‌شود

استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت یک‌هزار و ۸۹۰ واحد صنعتی در بخش صنایع کوچک در استان گفت: در جلسات ستاد رفع موانع تولید مشکلات صنایع دسته‌بندی و بر اساس اولویت بررسی و برای حل آن‌ها کمک می‌شود.

کد خبر: ۱۲۸۲۵۱
۱۵:۳۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

مشکلات صنایع در ستاد رفع موانع تولید بررسی می‌شود

دیدارنیوز | به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، امروز دوشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه علی مهدی‌پور سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان مدیرعامل قدیم، نظری مدیرکل صمت استان و علی رسولیانمعاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با استاندار خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار خوزستان در این دیدار با اشاره به اول بودن کشاورزی استان در کشور و ظرفیت منابع نفت و گاز اظهار کرد: در بخش صنایع کوچک نیز یک‌هزار و ۸۹۰ واحد در استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ واحد غیر فعال و نیمه فعال در استان داریم، افزود: باید در کنار یکدیگر و با هم‌افزایی از ظرفیت‌های استان در جهت راه‌اندازی این واحد‌ها استفاده کنیم.

خلیلیان در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: برخی از این واحدها مشکلاتی مانند مواد اولیه دارند که با افزایش سهمیه آن‌ها و بدون سرمایه‌گذاری می‌توان تولید را افزایش و اشتغالزایی کرد.

وی برخی دیگر از مشکلات صنایع را بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی دانست و بیان کرد: اقساطی کردن، بخشش در دیرکرد بازپرداخت تسهیلات و کمک به ورود نقدینگی به صنعت می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

استاندار خوزستان با اشاره به برگزاری جلسات ستاد رفع موانع تولید، گفت: مشکلات صنایع در این ستاد دسته‌بندی و مشکل هر کدام زودتر قابل حل بود در اولویت قرار داده و برای رفع آن بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: تقاضا برای توسعه صنایع زیاد بوده و بفکر زمین و زیرساخت‌ها برای استقرار صنایع هستیم.

خلیلیان خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال باید از شرکت‌های دانش بنیان حمایت و دیگر شرکت‌ها نیز به سمت دانش‌بنیان شدن و تولید دانش‌بنیان حرکت کنند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی