تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

واکنش دبیرکل خانه کارگر به دریافت مالیات از دستمزد

علی‌رضا محجوب با اشاره به بحث مطالبات کارگران در روز کارگر امسال گفت: علیرغم دستاورد‌هایی که تاکنون داشته‌ایم، بسیاری مطالبات هنوز ناگفته و تاکید نشده باقی مانده که باید به آن‌ها پاسخ داد.

کد خبر: ۱۲۸۰۷۱
۱۱:۲۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

واکنش دبیرکل خانه کارگر به دریافت مالیات از دستمزد

دیدارنیوز ـ دبیرکل خانه کارگر افزود: یکی از مهمترین این مطالبات بحث مالیات از دستمزد کارگران است. حرف ما این است که باید در رقم دریافتی مشمول مالیات تجدیدنظر شود و دریافتی کمتر از ۱۰میلیون تومان نباید مشمول مالیات شود.

وی تصریح کرد: این منصفانه نیست که برخی با درآمد‌های نجومی سوداگرانه از پرداخت مالیات فرار کنند و کارگران حداقل بگیر با این درآمد اندک مالیات بدهند.

محجوب متذکر شد: ما در مجموعه خانه کارگر کاملا به مالیات‌ستانی اعتقاد داریم و آن را از عوامل ثبات‌بخش و تعیین کننده در اقتصاد می‌دانیم، اما عادلانه بودن مالیات در این است که افراد و کارگرانی مالیات بدهند که واقعا درآمدش از کف حداقل‌های معیشت عبور کرده باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی