تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دو گزینه بزرگ و یک جای خالی در پرسپولیس

برگ برنده پرسپولیس برای انتخاب دروازه‌بان فصل بعد، نداشتن رقیب جدی است. علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند دو لژیونر ایرانی حاضر در لیگ پرتغال، می‌توانند دو گزینه ایده‌آل برای پر کردن یک جای خالی در پرسپولیس باشند.

کد خبر: ۱۲۸۰۳۲
۰۷:۵۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

دو گزینه بزرگ «یحیی» برای یک جای خالی پرسپولیس

دیدارنیوز: ناکامی دو دروازه‌بان تیم ملی در فوتبال اروپا، باعث شده یحیی گل‌محمدی دست بازی برای انتخاب دروازه‌بان آینده تیمش داشته باشد.

پرسپولیس ۶ هفته مانده به پایان لیگ برتر، ۶ امتیاز از استقلال صدرنشین عقب‌تر است و کار سختی برای قهرمانی دارد. آن‌ها این فصل هنوز خوب گل می‌زنند، اما گل‌های خورده پرتعداد، باعث شده شانس کمی برای قهرمانی داشته باشند. بخش مهمی از مشکلات دفاعی این فصل پرسپولیس، به ناآمادگی دروازه‌بان‌های این تیم مربوط می‌شود.

حامد لک بر خلاف فصل پیش عملکرد پرفراز و نشیبی داشته و بوژیدار رادوشوویچ، بعد از چند نمایش ضعیف پرسپولیس را ترک کرده است. احمد گوهری، دروازه‌بان تازه آن‌ها هم نتوانسته به یک دروازه‌بان مطمئن برای این تیم تبدیل شود. یحیی گل‌محمدی از حالا، قصد خرید یک دروازه‌بان جدید را دارد. شرایط دو دروازه‌بان ایرانی فوتبال پرتغال، دست او را برای انتخاب دروازه‌بان فصل آینده باز می‌گذارد.

دو گزینه بزرگ «یحیی» برای یک جای خالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و امیر عابدزاده، سه دروازه‌بان لیست تیم ملی در سال‌های اخیر بوده‌اند. بیرانوند و نیازمند هر دو این فصل در فوتبال پرتغال بازی می‌کنند و هیچکدام، دروازه‌بان اصلی تیم‌شان نیستند. بیرانوند فقط از هفته هفتم تا چهاردهم درون دروازه بوآویستا قرار گرفت و قبل و بعد از آن نیمکت نشین بوده است. ۱۶ بازی اخیر بوآویستا در لیگ پرتغال، بیرانوند حتی دقیقه هم نتوانسته به میدان برود.

دو گزینه بزرگ «یحیی» برای یک جای خالی پرسپولیس

اوضاع پیام نیازمند از بیرانوند هم بدتر است. او دروازه‌بان اصلی پورتیموننزه نیست و فقط، در جام حذفی فرصت بازی پیدا می‌کند. تنها بازی که نیازمند در لیگ پرتغال به میدان رفت، مقابل پورتو بود که با خوردن ۷ گل، شبی کابوس‌وار را پشت سر گذاشت. قرارداد بیرانوند در سال ۲۰۲۳ و قرارداد نیازمند، سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسند. با توجه به شرایط آن‌ها در باشگاه‌شان، بعید به نظر می‌رسد بوآویستا و پورتیموننزه با انتقال قرضی یا قطعی آن‌ها در ازای دریافت رقم رضایتنامه مخالفت کنند.

برگ برنده پرسپولیس برای انتخاب دروازه‌بان فصل بعد، نداشتن رقیب جدی است. بجز پرسپولیس، سایر مدعیان لیگ دروازه‌بان شماره یک مشخصی برای فصل آینده دارند. استقلال با حسین حسینی، نتایج خوبی می‌گیرد و سپاهان هم به تازگی رشید مظاهری را خریده است. حتی تراکتور که با بازگشت مالک سابقش دوباره وضعیت مالی خوبی پیدا کرده، با بودن محمدرضا اخباری دروازه‌بان تازه‌ای نمی‌خواهد. همین موضوع، خیال پرسپولیس را تا حدی راحت کرده که در سال جام جهانی، بتواند یکی از دو دروازه‌بان تیم ملی را به پرسپولیس بکشاند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی