تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
خودرو‌هایی که داریم تکنولوژی ندارد

علیزاده: دستگاه‌های امنیتی باید مافیای خودرو را کشف کنند

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان گفت: متاسفانه صنعت خودروسازی ما به دست مافیایی است که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی که تحت امر دادستان هستند باید آن را کشف کنند.

کد خبر: ۱۲۷۸۷۴
۰۸:۰۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

علیزاده: دستگاه‌های امنیتی باید مافیای خودرو را کشف کنند

دیدارنیوز: یک حقوقدان گفت: مبارزه با مافیای خودرو باید جدی گرفته شود و دستگاه‌های امنیتی باید مافیا را شناسایی و رسوا و به مردم معرفی کنند.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، در رابطه با سخنان دادستان کل کشور مبنی بر اینکه "در صنعت خودروسازی کشور دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که مانع ارتقاء وضعیت خودروسازی کشور می‌شود"، گفت: سخنان دادستان کل عین واقعیت است و متاسفانه صنعت خودروسازی ما به دست مافیایی است که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی که تحت امر دادستان هستند باید آن را کشف کنند؛ زیرا افرادی که توسط خودرو‌های غیراستاندارد که خودروساز‌ها می‌سازند، کشته شده اند؛ از تعداد کشته شدگان جنگ تحمیلی بیشتر است.

وی افزود: خودرو‌هایی که داریم تکنولوژی ندارد، زیرا تولید کننده نیستیم؛ لذا دادستان باید موضوع را جدی بگیرد و ببیند منافع چه کسانی در صنعت خودرو تامین می‌شود و مقابل آن‌ها بایستد؛ البته باید دانست مافیای خودرو بسیار قوی هستند که توانستند مصوبه خودرویی مجلس را به اسم حمایت از تولید داخلی از بین ببرند؛ در صورتی که این حمایت نیست و ما هر چقدر اینگونه حمایت کنیم نتیجه‌ای نمی‌گیریم.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: واقعیت این است که ما در مسایل تکنیکی از دنیا عقب نیستیم و به تکنولوژی روز دنیا در صنایع پهباد و نظامی رسیدیم، ولی به دلیل اینکه در صنایع خودرو، منافع یک عده مدنظر است؛ به نتیجه نرسیدیم و فجایعی رخ می‌دهد.

علیزاده طباطبایی در پایان گفت: مبارزه با مافیای خودرو باید جدی گرفته شود و دستگاه‌های امنیتی که ضابط دستگاه قضایی هستند؛ باید مافیا را شناسایی و رسوا و به مردم معرفی کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی