تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

رگبار و رعد و برق در تهران/ وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی استان

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی فردا (اول اردیبهشت) ابری و در برخی مناطق گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نیمه‌جنوبی گاهی خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۷۷۹۶
۱۳:۵۳ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱

رگبار و رعد و برق در تهران

دیدارنیوز ـ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که طی روز پنجشنبه (اول اردیبهشت) به‌تدریج با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابرناکی و در برخی مناطق به‌ویژه در نواحی شمالی و غربی گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد احتمال تگرگ و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نیمه‌جنوبی گاهی خیزش موقتی گردوخاک مورد انتظار است.

در روز جمعه (۲ اردیبهشت) در بعضی ساعات وزش باد شدید در سطح استان به‌ویژه در نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

آسمان تهران فردا (اول اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری و وزش باد و در بعد از ظهر وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۲ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی