تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

امروز آسمان ۷ استان بارانی می‌شود/ پیش‌بینی وضعیت هوای تهران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۷ استان خبر داد.

کد خبر: ۱۲۷۵۴۴
۱۲:۰۸ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱

امروز آسمان ۷ استان بارانی می‌شود

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۹ فروردین) در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال و ارتفاعات کرمان و برخی مناطق سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، شرق سمنان و شرق یزد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید، در برخی نقاط تگرگ و در برخی مناطق همراه با خیزش گردوخاک بیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه (۳۰ فروردین) در خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی و خراسان جنوبی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ داده و این سامانه به‌تدریج از شرق کشور خارج خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: چهارشنبه (۳۱ فروردین) در برخی مناطق غرب و شمال غرب کشور، پنج شنبه (۱ اردیبهشت) در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق جنوب غرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز و جمعه (۲ اردیبهشت) در برخی مناطق شمال شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز شرقی، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

به گفته ضیاییان، چهارشنبه در شمال غرب و پنج‌شنبه در شرق سواحل دریای خزر وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و از امروز تا چهارشنبه در شمال غرب، غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های ساحلی دریای خزر و از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه در شمال شرق و شرق کشور افزایش تدریجی دما رخ می‌دهد.

وی افزود: پنج‌شنبه و جمعه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود. از امروز تا ظهر سه‌شنبه خلیج فارس، غرب، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۰ فروردین) کمی ابری و از بعدازظهر وزش باد و به‌تدریج ابری با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۳۱ فروردین) قسمتی ابری و همراه با وزش باد از بعدازظهر نیمه ابری و اوایل شب ابری با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ فروردین) اهواز با دمای ۳۵ و ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۲- و صفر درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی