تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

روزه‌داری در دوران بارداری ممنوع

یک متخصص زنان و زایمان در همدان روزه‌داری را برای خانم‌های باردار نامناسب خواند.

کد خبر: ۱۲۷۶۴۴
۱۱:۱۸ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱

روزه‌داری در دوران بارداری ممنوع

دیدارنیوز ـ دکتر صغری ربیعی اظهار کرد: توصیه می‌شود خانم‌های باردار در هر دوره‌ای از بارداری که قرار دارند روزه نگیرند و بعد از زایمان قضای روزه را به جای آورند.

وی افزود: برخی خانم‌های باردار در دوره‌های پایانی بارداری اقدام به روزه‌داری می‌کنند که این امر اشتباه بوده و ممکن است به مغز جنین آسیب برساند.

دکتر ربیعی با بیان اینکه قند خون مادران باردار در صورت عدم تغذیه و گرسنگی دچار افت می‌شود، تصریح کرد: هنگامی که مادر باردار روزه‌داری کند، قند خون مادر باردار دچار افت شده و بدن در این شرایط شروع به چربی سوزی می‌کند و در این شرایط ماده‌ای به نام کتون آزاد می‌شود که این ماده ممکن است به مغز جنین آسیب برساند.

وی گفت: گرسنگی طولانی مدت برای مادران باردار مناسب نیست و در هر مرحله‌ای از حاملگی این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد و هر دو ساعت یک بار مادران باردار باید اقدام به خوردن مواد غذایی کنند و بعداز پایان دوره بارداری اقدام به گرفتن روزه‌های قضا کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ماه رمضان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی