تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

لاجوردی: افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها داد مردم را درآورده است

زهره سادات لاجوردی، نماینده تهران در مجلس اعلام کرد افزایش سرسام آور قیمت، به ویژه قیمت خودرو داد مردم را درآورده و با وجود تذکرات اقدامی نمی‌شود.

کد خبر: ۱۲۷۴۵۶
۱۴:۰۱ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱

لاجوردی: افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها داد مردم را درآورده است

دیدارنیوز: نماینده تهران در مجلس گفت: افزایش سرسام آور قیمت، به ویژه قیمت خودرو داد مردم را درآورده و با وجود تذکرات اقدامی نمی‌شود.

زهره سادات لاجوردی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر خود خطاب به مسئولان اجرایی کشور، گفت: با وجود گذشت ۵ ماه از ابلاغ حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هنوز دبیرخانه آن تشکیل نشده و به رئیس جمهور تذکر می‌دهم در مورد معرفی دبیر ستاد هرچه سریع‌تر اقدام کند تا شاهد اجرای قانون باشیم.

وی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از گرانی‌های اخیر، اظهار داشت: افزایش سرسام آور قیمت، به ویژه قیمت خودرو داد مردم را درآورده و با وجود تذکرات اقدامی نمی‌شود.

لاجوردی همچنین در تذکر دیگری به وزیر صمت و رئیس سازمان شهرک‌های صنعتی، گفت: تولیدکنندگانی که در شهرک‌های صنعتی زمین خریداری کرده بودند، اما به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها، کرونا نه افزایش قیمت امکان واردات تجهیزات و تولید را در موعد مقرر نیافتند. امروز توسط شرکت شهرک‌ها در معرض خلع ید قرار گرفته اند.

وی افزود: تولیدکنندگان تحت فشار مجبور شدند مجدد زمین را خریداری کرده و تولید را آغاز کنند و چنین اقداماتی در حالی که ما باید به سرمایه گذاری و رونق تولید توجه کنیم و کشور‌های همسایه اقدام به واگذاری زمین رایگان برای تولید و صنعت می‌کنند موجب فرار سرمایه گذاران می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در ادامه تذکرات خود خطاب به رئیس جمهور، تصریح کرد: براساس نص صریح سخنان شما در خصوص عدم استفاده از مسببان وضع موجود لازم است این مسیر اصلاح شود.

وی در تذکر پایانی خود به هیات رئیسه مجلس، گفت: رأی استمزاجی در جلسه غیرعلنی در مورد فضای مجازی قابل استناد نیست و باید اقدام دیگری صورت گیرد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی