تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

افتتاح پنجمین المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای با حضور وزیر آموزش‌وپرورش

News Image Lead

وزیر آموزش‌و‌پرورش صبح امروز با حضور در یکی از مدارس استان تهران در محله یافت‌آباد پنجمین دوره المپیاد درون مدرسه‌ای را افتتاح کرد.

کد خبر: ۱۲۷۴۰
۰۹:۲۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - سید محمد بطحایی صبح امروز در آموزشگاه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) حاضر شد و زنگ آغاز پنجمین دوره المپیاد درون مدرسه‌ای را به صدا درآورد. هدف از اجرای المپیاد ورزشی دانش‌آموزی گسترش فعالیت‌های بدنی و ارتقای سلامت و نشاط در مدارس است.

امسال بخش‌های جدیدی از قبیل اجرای ورزش با خانواده و پررنگ شدن نقش انجمن ورزشی دانش‌آموزی به المپیاد اضافه شده است.

دوره پنجم المپیاد ورزشی دانش‌آموزان با شعار «دانش‌آموز فعال، مدرسه شاد و جامعه سالم» و با رویکرد مدرسه‌محوری، دانش‌آموزمداری و اخلاق‌گرایی آغاز به کار کرده است.

این المپیاد از سه سطح پایه‌های اول تا سوم ابتدایی، چهارم تا ششم ابتدایی و هفتم تا دوازدهم متوسطه با مشارکت 4 و نیم میلیون دانش‌آموز در رشته‌های مختلف ورزشی و آموزشگاهی و ورزش با خانواده برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه و اهدای گواهی شرکت و احکام افتخار در مراسم آغازین دهه مبارک فجر و در جمع اولیای مدرسه و دانش‌آموزان انجام می‌شود.

در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات وزیر آموزش‌وپرورش، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش و مدیران کل این معاونت حضور دارند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی