تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انتقاد پزشکیان از حضور نیافتن وزیر فرهنگ و ارشاد در نمایشگاه کتاب تبریز

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از نبود وزیر فرهنگ و ارشاد در آیین افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز انتقاد کرد و گفت: انس مردم با کتاب یکی از مهم‌ترین رویدادهای زندگی است و معتقدم هیچ جلسه و موضوعی مهم‌تر از این جلسه نبوده که مردم و جامعه را با کتاب ملموس کنیم.

کد خبر: ۱۲۷۳۵
۰۸:۵۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - «مسعود پزشکیان» در آئین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و ششمین دوره نمایشگاه نشر دیجیتال با بیان این‌که با شعار دادن مشکلی برطرف نمی‌شود، افزود: برطرف نشدن مشکلات به‌علت نادانی و جهل ما است که نتوانستیم مشکلات را با علم حل کنیم.

وی با بیان این‌که برازانده‌ی ما نیست در جامعه‌ای باشیم که مشکلات اقتصادی و معیشتی داشته باشد، گفت: متأسفانه نتوانسته‌ایم الگوی خوبی برای جوانان در سازندگی خلاقیت، نوآوری و کسب کردن باشیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که فرق انسان با همه موجودات در درک، شعور و آگاهی است، اظهار امیدواری کرد که این نمایشگاه برای همه‌ی ما به‌عنوان ابزاری برای تغییر رفتار، برداشت و انتخاب بهترین‌ها شود.

پزشکیان با اشاره به آیات الهی، اظهار کرد: خداوند متعال علی‌رغم مخالفت ملائک، حضرت آدم را به‌عنوان خلیفه خود در زمین انتخاب کرد، چون همه علوم و کلمات را به انسان یاد داده بود، از همین‌رو ملائک نیز مجبور به سجده شدند.

وی افزود: علم انسان، همه موجودات هستی را در مقابل او کوچک می‌کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حیات در نگاه اعتقادی به‌علت وجود انسان خلق شده است، گفت: حیات انسان به علم و حیات علم به عمل و حیات عمل به اخلاص بستگی دارد، اگر ما مسلمان هستیم باید همواره به‌دنبال کسب علم و دانش برویم، خداوند کتابی را فرستاد که آدم را به عزت برساند، چرا باید کتاب و علم در دست داشته باشیم، اما نتوانیم برای برطرف کردن مشکلات، کاری انجام دهیم، چون ما با نوشتن و کتاب بیگانه هستیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی