تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انتصاب سرپرست جدید اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری اهواز

طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، سید احمد صالحی به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات منصوب شد.

کد خبر: ۱۲۷۱۲۷
۲۱:۴۲ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱

انتصاب سرپرست جدید اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری اهواز

دیدارنیوز | در حکم آقای صالحی آمده‌است:

اکنون که به فضل الهی، فصل نوینی از خدمت به مردم شریف و فهیم کلان شهر اهواز فراهم گردیده و شرایط خاص و ظرفیت های قابل توجه این شهر پر آوازه، نوید آینده ای روشن را می دهد،ضرورت مدیریت جهادی، تعهد، تخصص و سلامت،بیش از هر زمان دیگری محسوس است تا مدیران پاکدست و سخت کوش با استعانت از الطاف الهی و عنایت ائمه معصومین علیهم السلام جد و جهد خویش را بکار بسته و به خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیز بپردازد.

فرصت خدمت کوتاه است و زمینه های تلاش برای رشد و شکوفایی شهر بسیار.اغتنام فرصت و اهتمام ویژه در مسیر رفع موانع پیشرفت شهر و شهرداری و حرکت بر مدار عدالت،همچنین توجه ویژه به کاهش مشکلات، خصوصا محلات کم برخوردار از جمله انتظارات بحق مردم قدرشناس اهواز است.

نظر به تعهد، سوابق اجرایی و توانمندی های جنابعالی به موجب این حکم بعنوان سرپرست اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری منصوب می گردید.

لازم است با برنامه‌ریزی دقیق علمی و کاربردی همچنین بهره‌گیری مؤثر از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی خلاق و متعهد، کشف و تامین منابع و درآمدهای سالم و پایدار بویژه استفاده از توان بخش خصوصی ، در تحقق اهداف سازمانی به‌ویژه مدیریت هوشمند سرمایه‌های سازمانی (اجتماعی انسانی و فیزیکی( به طور جدی تلاش نمایید.

- رعایت قانون و تلاش به‌منظور برقراری نظم و برنامه‌ریزی جهت حفظ صرفه و صلاح شهرداری به‌عنوان امانت مردم

- نظارت مستمر و هوشمندانه بر عملکرد بخش‌های مختلف و پالایش دائمی نظام اداری و خدماتی شهرداری

- استفاده از فناوری‌های روز به‌منظور نظارت‌های نظام‌مند و کاهش اعمال سلایق مدیریتی

- تلاش جدی در جهت ارتقاء سلامت اداری و برخورد جدی با پدیده شوم دلالیسم و عوامل فساد با ارائه گزارش‌های مستند

- شناسایی گلوگاه‌ها و نقاط مستعد تولید فساد و ارائه پیشنهادات اصلاحی در فرایند مختلف اداری شهرداری

- هماهنگی با بخش‌های مختلف مدیریت در شهرداری به‌منظور تسهیل خدمت به مردم در زمینه‌های مختلف شناسایی و معرفی مدیران، کارشناسان، کارکنان و کارگران متعهد و دلسوز جهت تشویق آنان

- تلاشی جدی در شناخت افراد و کشف مراکز تولید نارضایتی و برخورد اصلاحی و جدی با آنان مورد تأکید جدی از آن اداره‌کل می‌باشد

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و استفاده از مبانی دین مبین اسلام و سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام تأکیدات امام راحل عظیم‌الشأن و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی خصوصا در بیانیه‌ ی گام دوم انقلاب اسلامی در ارائه خدمات بی‌وقفه به شهروندان موفق و مؤید باشید.

گفتنی است پیش از این مسعود امینی باغبهادرانی این سمت را بعهده داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی