تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

میرزایی‌نیکو: شریعتمداری حلقه وصل اصلاح‌طلبان و اصولگرایان است

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: آقای شریعتمداری بخش مستقلین را در زمان انتخابات با اصلاح‌طلبان پیوند داد و این دو گروه باهم برای آقای روحانی و دولت کارکردند. بنابراین ایشان از یک اعتبار خاصی برخوردار است.

کد خبر: ۱۲۶۹۷
۱۵:۰۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - قاسم میرزایی نیکو نماینده دماوند و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در خصوص حاشیه‌های ایجادشده برای برخی از وزرای پیشنهادی دولت، گفت: هرکسی که به‌عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شود ممکن است صحبت‌هایی از سوی مخالفان و موافقان پیرامون او مطرح شود اما آقای روحانی باید آنچه را خرد جمعی و متخصصان آن وزارت خانه جمع‌بندی می‌کنند، مدنظر داشته باشند و مجلس هم در این راستا می‌تواند کمک خوبی کند. تعجب می‌کنم که چرا دولت از مجموعه مجلس یا کمیسیون‌های مربوطه بهره‌برداری خوب نمی‌کند.
 
او با اشاره به قطعی شدن محمد شریعتمداری به‌عنوان وزیر پیشنهادی رفاه، کار و تأمین اجتماعی، ادامه داد: آقای شریعتمداری فرد بسیار قابل، کاردان و باتجربه‌ای است، در وزارتخانه‌های مختلف سمت داشته و معاون رئیس‌جمهور بوده بنابراین به‌خوبی می‌تواند مسائل را جمع کند. اگر آقای رئیس‌جمهور تصمیم بر معرفی آقای شریعتمداری گرفته باید کمک کنیم که اوضاع زودتر از این نابسامانی‌ها خارج شود.
 
این نماینده مجلس به نقش شریعتمداری در حلقه اتصال اصلاح‌طلبان و اصولگرایان اشاره و تأکید کرد: آقای شریعتمداری بخش مستقلین را در زمان انتخابات با اصلاح‌طلبان پیوند داد و این دو گروه باهم برای آقای روحانی و دولت کارکردند. بنابراین ایشان از یک اعتبار خاصی برخوردار است.
 
میرزایی نیکو، گفت: اگر بعد از معرفی رسمی آقای شریعتمداری، چند کارگروه خوب تشکیل بدهیم و جلسات مختلفی را داشته باشیم حتماً به جمع‌بندی خوبی خواهیم رسید و ایشان می‌توانند به‌راحتی وزارت کار را سامان بدهد.
 
این عضو فراکسیون امید، گفت: اگر معرفی آقای شریعتمداری مسجل شود ممکن است که بیشتر دوستان در کنار هم قرار بگیرند و مصلحت‌ها را مدنظر قرار دهند که در این صورت به نتیجه خوبی می‌رسیم.
 
او با اعلام اینکه معرفی دژپسند و شریعتمداری برای وزارتخانه‌های اقتصاد و کار قطعی شده‌اند، خبرداد: برای تصدی وزارت صمت هم نام محمدرضا نجفی نماینده تهران مطرح است. ایشان از افراد قوی و قدیمی حوزه صنعت است و اگر دولت به دنبال جوان و جوان‌گرایی است، ایشان از افراد با سابقه و قوی در حوزه صنعت است.

میرزایی نیکو تاکید کرد: سابقه اجرایی و مدیریتی نجفی در حوزه صنعتی، سابقه ای قابل توجه است و سبب شناخت دقیق او از مسائل و مشکلات این حوزه شده است، بنابراین او می تواند فردی باشد که برای مشکلاتی که در وزارت صمت شکل گرفته است راه حل‌های اجرایی خوبی بیابد.

او افزود: با توجه به شناختی که من از مجلس دارم فکر می‌کنم اگر نجفی برای تصدی وزارت صمت به مجلس معرفی شود رای اعتماد خوب و قابل اعتنایی از مجلس خواهد گرفت.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی