تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مقانلو و مداح سرمربیان تیم‌‌های ملی تکواندو مردان و زنان شدند

با اعلام فدراسیون تکواندو، بیژن مقانلو و مینو مداح به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو مردان و بانوان معرفی شدند. این نفرات تا بازی‌های آسیایی هدایت تیم ملی را برعهده خواهند داشت.

کد خبر: ۱۲۶۸۶۸
۱۳:۵۰ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱

مقانلو و مداح سرمربیان تیم‌ملی تکواندو مردان و زنان شدند

دیدارنیوز: بیژن مقانلو و مینو مداح به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو مردان و بانوان معرفی شدند.

به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نشست کمیته فنی عصر روز گذشته (شنبه ۲۰ فروردین ماه) با حضور کلیه اعضا برگزار و پس از بررسی برنامه‌های منتخبین هدایت تیم‌های ملی، در نهایت اسامی سرمربیان تیم‌های ملی برای حضور در رقابت‌های پیش‌رو اعلام شد.

بر همین اساس در گروه مردان هدایت تیم ملی در رده سنی بزرگسالان بر عهده بیژن مقانلو و در رده سنی امید علی محمد بسحاق خواهد بود. سرمربیان تیم ملی همکاران خود را برای حضور در کادر فنی به فدراسیون معرفی خواهند کرد.

در گروه بانوان نیز مینو مداح به عنوان سرمربی معرفی شد و مهرو کمرانی، ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان اعضای کادر فنی انتخاب شدند.

این نفرات تا بازی‌های آسیایی هدایت تیم ملی را برعهده خواهند داشت و کمیته فنی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و رقابت‌های ۶ ماه دوم سال با توجه به عملکرد این مربیان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی