تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

۲۵ فروردین، آخرین مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زمان ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به واحد دانشگاهی الکترونیکی (مجازی) و میهمانی اضطراری به واحد دانشگاهی محل سکونت یا نزدیکترین واحد دانشگاهی محل سکونت تا ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد.

کد خبر: ۱۲۶۷۵۶
۱۴:۵۸ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱

۲۵ فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان

دیدارنیوز ـ دکتر فرزاد جهان بین ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: مهلت ثبت نام این دانشجویان که از تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود تا روز پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد و تمدید نخواهد شد.

وی افزود: درخواست انتقال به واحد الکترونیکی (مجازی) در صورت وجود مقطع، رشته، گرایش و تطابق سال قبولی در این مقطع زمانی، امکان پذیر است.

دکتر جهان بین با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دانشگاه آزاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی