تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

انتقاد وزیر راه از مسکن مهر؛‌ به جای شهرسازی، مسکن سازی شد!

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از وضعیت پروژه مسکن مهر گفت که به جای شهرسازی فقط مسکن سازی شده است. او گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ۳۰ مشکل زیر ساختی برطرف شده است.

کد خبر: ۱۲۶۶۵۰
۱۵:۳۷ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۱

انتقاد وزیر راه از مسکن مهر؛‌ به جای شهرسازی، مسکن سازی شد!

دیدارنیوز: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از پیش‌بینی سه هزار میلیارد تومان برای توسعه راه‌های استان البرز خبر داد و گفت: در مسکن مهر به جای شهرسازی، مسکن سازی شد.

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه‌هاى عمرانى استان البرز اظهار کرد: سه هزار میلیارد تومان به منظور توسعه راه‌های استان البرز از محل مصوبات سفر رئیس جمهور پیش بینی شده است. این اعتبار به غیر از بودجه‌های دیگر ملی و استانی راه‌ها بوده که برای پیشبرد پروژه‌های راهسازی در اختیار البرز قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از مسوولان استانی در البرز خواسته شد تا هرچه سریع‌تر نسبت به اجرای پروژه‌های راهسازی اقدام کنند تا این پروژه‌ها در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار گیرند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های این وزارتخانه در بخش‌های حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی در کشور گفت: با این اوصاف تلاش‌ها بر اجرای پروژه‌ها معطوف شده است.

قاسمی به مشکلات زیرساختی شهر جدید هشتگرد استان البرز اشاره کرد و افزود: امروز شاهد بسیاری از کاستی‌ها در مسکن مهر از جمله شهر جدید هشتگرد و مسکن مهر ماهدشت کرج در بخش‌های مختلف هستیم که در این زمینه در شورای عالی مسکن برآورد‌هایی برای تامین زیر ساخت‌ها انجام شده و نیاز‌ها اولویت بندی شده است. براین اساس پروژه‌هایی مانند ساخت بیمارستان در اولویت کاری قرار دارند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که پروژه مسکن مهر اگرچه یک کار بزرگ محسوب می‌شود، اما به جای شهرسازی فقط مسکن سازی شده است، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ۳۰ مشکل زیر ساختی برطرف شده و در صندوق ملی مسکن برای زیر ساخت‌ها و نیاز‌ها نیز اعتبارى را پیش بینی کرده ایم.

قاسمی بیان کرد: نشست شورای عالی مسکن تا ۲ هفته دیگر برگزار می‌شود تا ضمن تصمیم گیری برای تامین زیرساخت، زمینه اى برای شرایط رفاه بیشتر مردم را فراهم کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی