تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

ثبت‌نام اینترنتی جذب مدرس کانون زبان امروز آغاز می‌شود

News Image Lead

کانون زبان ایران در نظر دارد به منظور تکمیل کادر آموزشی بخش انگلیسی خود در استان تهران آزمون فوق‌العاده جذب مدرس برگزار کند.

کد خبر: ۱۲۶۴۵
۱۰:۲۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - این آزمون ویژه‌ی گروه‌های بزرگسالان (خواهران تهران و شهریار) و کودکان (خواهران و برادران تهران) در بخش انگلیسی برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام کانون زبان ایران ثبت‌نام اینترنتی آزمون فوق‌العاده جذب مدرس زبان انگلیسی در تهران از ساعت 10 صبح امروز در سامانه خدمات الکترونیکی این مجموعه به نشانی www.ilireg.ir آغاز و تا پایان وقت اداری روز ‌شنبه 12 آبان ادامه خواهد داشت.

این آزمون روز پنج‌شنبه 24 آبان برگزار می‌شود و داوطلبان در صورت موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه و گذراندن دوره‌ی آموزشی پذیرفته خواهند شد.

علاقه‌مندان به شرکت در آزمون فوق‌العاده جذب مدرس زبان انگلیسی در تهران می‌توانند برای آگاهی بیشتر به پایگاه اینترنتی کانون زبان ایران به نشانی www.ili.ir و پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kanoonnews.ir مراجعه کنند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی