تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

احضار رییس دانشگاه تهران به شورای شهر به دلیل قطع درختان

عضو شورای شورای شهر تهران گفت: رئیس دانشگاه تهران باید به شورا بیاید و درباره قطع ۲۰۰ اصله درخت در مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران توضیح دهد.

کد خبر: ۱۲۶۳۹۲
۱۳:۰۹ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

احضار رییس دانشگاه تهران به شورای شهر به دلیل قطع درختان

دیدارنیوز ـ احمد صادقی گفت: برای قطع درختان فقط نباید در صحن شورا تذکر بدهیم، باید رییس دانشگاه تهران به شورا بیاید و توضیح دهد که این درختان را به چه حقی قطع کردند؟ ما از هرکس توقع داشته باشیم، از رییس دانشگاه تهران توقع این کار را نداریم و نیازمند توضیح است.

روز چهارشنبه دهم فروردین ۲۰۰ اصله درخت توسط یک دستگاه رسمی دولتی در خیابان خوارزمی در مرکز لرزه‌نگاری وابسته به دانشگاه تهران جا به جا و قطع شد.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ درباره این ماجرا نوشت: به‌رغم پیگیری‌های انجام شده و جلوگیری از قطع و جابجایی درختان توسط عوامل منطقه و با وجود تذکرات اعضای شورای شهر تهران، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران بدون توجه به این تذکرات دوباره از امروز نسبت به قطع درختان در بزرگراه شهید همت تقاطع بزرگراه شهید چمران، اقدام کرده است.

ناصر امانی هم درباره ضرب و شتم کارکنان شهرداری توسط نیرو‌های دانشگاه تهران گفت: این برخورد به حدی بود که ممکن بود از ارتفاع بالا کارکنان شهرداری را به پایین پرت کنند و لباس آن را پاره کردند؛ همچنین از گاز اشک آور علیه ماموران شهرداری استفاده کردند.

سید احمد علوی با انتشار توئیتی در خصوص صحبت‌های شهردار منطقه ۳ مبنی بر حمله کارمندان موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران با باتون به کارمندان شهرداری که قصد ممانعت از قطع درختان در محوطه این موسسه را داشتند، خواستار ورود دستگاه قضا و رییس دانشگاه تهران به این موضوع شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی